• Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
    • Oglašujte z nami
    • Mnenja zadovoljnih strank
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK
    Advertisement
    • Domov
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti
    • Kategorije
    • Priljubljeno
    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti
    • Kategorije
    • Priljubljeno
    No Result
    View All Result
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK
    No Result
    View All Result
    Home Marketinški bum

    10 razlogov zakaj vsebina prodaja

    by vsebina svet-bz
    5. marca, 2020
    in Marketinški bum
    2 min read
    7 0
    0
    10 razlogov zakaj vsebina prodaja
    31
    VIEWS
    Share on FacebookShare on Twitter
    0
    (0)

    Z vsebino opredelimo prednosti izdelka ali storitve – pri samem izdelku se najprej lotimo opisa lastnosti izdelka, pri storitvi pa, opis storitve; stranke želijo vedeti prednosti, ki jih izdelek/storitev prinaša njim. Tako se z vsebino stranke lažje poistovetijo in dejansko kupujejo obljube, katere si sami osebno želijo, da bi bile izpolnjene.

    Vir: Unsplah.

    Z vsebino nakažemo rešitve, ki jih izdelek ali storitev prinaša – ljudje imamo potrebe, ki jih zapolnimo z izdelki/storitvami. Marketing ustvarja pričakovanja, zato je priporočljivo vključiti vsebinski marketing, preko katerega se nakažejo rešitve, tako da pričakovanja niso prevelika, po drugi strani pa  nakažemo rešitve, na katere stranke sploh niso pomislile.

    Z vsebino lahko predstavimo izjave zadovoljnih uporabnikov, s čimer gradimo zaupanje s potencialnimi strankami. Tudi, ko se pokaže nezadovoljstvo, se lahko obrnemo na zadovoljne stranke: »Razumemo, da ste jezni, v podobni situaciji smo se znašli s stranko »X, ki je na spletni strani zapisala pohvalo«. Skupaj smo pripravili odlično rešitev, zato tudi vam predlagamo naslednje…«.

    Z vsebino dajemo upanje. Velikokrat kupujemo izdelke ali storitve zaradi reševanja težav. Se spomnite, kako smo se kot majhni otroci razveselili čokoladice, ki nam jo je prinesla teta? Ko odrastemo so »čokoladice« kakšne druge stvari, zagotovo pa stranke marsikaj kupujejo za svojo prihodnost, za prihodnost svoje družine, prihodnost svojega podjetja.

    Z vsebino dajemo vrednost blagovni znamki. Stranke (postavimo se v situacijo, ko smo mi stranke) kupujejo zaradi odnosa. Ne glede na to, kako prislužimo denar, si želimo vsak prislužen euro dobro unovčiti. Zato, ko kupujemo, radi kupimo kakovost. Kakovost, dodano vrednost, odnose s strankami razvijamo preko vsebinskega marketinga.

    Vsebinski marketing poudarja skladnost. V tesni povezavi z internim marketingom – nastaja vsebina. Vse kar o delovanju podjetja povedo zaposleni, kar se prikazuje z raznimi dogodki, odraža vrednote blagovne znamke, ki naj bo skladna z odnosom do stranke.

    Vsebinski marketing ponuja izbiro. Se spomnite branjevke na tržnici, ki neposredno nagovarja svoje stranke »Kupite fižol, korenček«? Z vsebinskim marketingom naredimo en korak naprej in vprašamo: »Si boste morda ta vikend kuhali juho?«. S pripravo različnih vsebin, ki jih naj nudi podjetje, pa naredimo še en korak naprej, in sicer, dosežemo, da se stranka vpraša: »Kdaj sem nazadnje jedel korenček, poglej, koliko vitaminov ima!« in ga kupi.

    Vsebinski marketing razvaja stranke. V veliki tržni konkurenci lahko v nekaj trenutkih pridobimo ogromno informacij, kljub temu pa stranke včasih oklevajo, saj ne vedo, katere informacije so relevantne. Razvajajte stranke z informacijami – vsebina daje možnost, da strankam kaj pojasnimo.

    Vsebinski marketing dviguje ugled. S predstavitvijo določene aktivnosti, stranke natančno vedo namen aktivnosti, kar spodbuja odkritost. Vaš uspeh pomeni uspeh tudi za stranke.

    Vsebina povezuje. Z vsebino opišemo zgodbo in se dotaknemo čustev. Dodamo še fotografijo, ki pove »več kot 1000 besed« in tako poskrbimo, da se vsebina posameznika dotakne. Kar se nas dotakne, želimo deliti z drugimi. Ali vaša blagovna znamka povezuje?

    Kako uporaben je članek?

    S klikom na zvezdice ocenite članek!

    As you found this post useful...

    Follow us on social media!

    vsebina svet-bz

    Related Posts

    Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo
    Marketinški bum

    10 razlogov zakaj oglaševati na radiu

    by MDC
    23. novembra, 2020
    36
    Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
    Marketinški bum

    Facebook in Instagram v poslovnem svetu

    by svet-bz.si
    19. novembra, 2020
    49
    Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
    Marketinški bum

    Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

    by svet-bz.si
    20. novembra, 2020
    60
    Zakaj oglaševati na radiu?
    Marketinški bum

    Kako lahko radijsko oglaševanje pospeši vašo prodajo?

    by MDC
    23. novembra, 2020
    32
    Marketinški bum

    »Da bi kot podjetje prodali več, se moramo v resnici oglaševati manj,« JP

    by svet-bz.si
    2. novembra, 2020
    109
    Load More

    Iščite po kategoriji

    Najnovejši prispevki

    • Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji
    • Daikin Altherma 3 Monoblok
    • Prezračevanje Blauberg – dobra izbira
    • RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje
    • RENS HH Plus za odrasle

    Nazadnje ogledani prispevki

    • Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji
    • Daikin Altherma 3 Monoblok
    • Prezračevanje Blauberg – dobra izbira
    • RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje
    • RENS HH Plus za odrasle

    Volna Soven
    Nasveti strokovnjakov

    Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

    14. aprila, 2021
    186
    Daikin Altherma 3 Monoblok
    Dom, vrt in hišni ljubljenčki

    Daikin Altherma 3 Monoblok

    25. marca, 2021
    120
    Prezračevanje Blauberg – dobra izbira
    Domovi

    Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

    24. marca, 2021
    62
    RENS-prehransko-dopolnilo
    Lepota in zdravje

    RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

    21. marca, 2021
    117
    RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje
    Lepota in zdravje

    RENS HH Plus za odrasle

    21. marca, 2021
    54
    RENS-prehransko-dopolnilo
    Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi

    RENS H JK prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    21. marca, 2021
    70
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK

    Ključni odgovori na vprašanja preden se odločite za nakup.

    Nasveti, novosti in predstavitve podjetij iz prve roke.

    Pridružite se nam

    Objava na portalu

    Oglašujte z nami

    Mnenja zadovoljnih strank

    Kategorije

    SPONZORIRANO

    Blagovna znamka SOVEN se ponaša s številnimi certifikati za kakovost volnenih proizvodov – 040 860 165.

    Nazadnje objavljeno

    • Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji
    • Daikin Altherma 3 Monoblok
    • Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

    Več informacij

    info@svet-bz.si
    070 795 798
    • Splošni pogoji
    • Izjava o zasebnosti

    Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti
    • Kategorije
    • Priljubljeno

    Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

    Welcome Back!

    Sign In with Facebook
    Sign In with Google
    OR

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Sign Up with Facebook
    Sign Up with Google
    OR

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist