SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
sreda, 24 februarja, 2021
  • Login
  • Register
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
No Result
View All Result
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
Home Poslovni svet

Ali lahko na radiu nagovorimo več strank z manj objavami?

by MDC
5. avgusta, 2020
in Poslovni svet
132 2
0
Zakaj oglaševati na radiu?
153
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ali ste vedeli, da je povprečen čas poslušanja radia v Sloveniji 2 uri in 20 minut? Ste se kot podjetje kdaj spraševali, kdaj je tisti pravi čas za oglaševanje?

Na mreži lokalnih radijskih postaj je potekala analiza dveh primerljivih budgetov radijskih oglasnih kampanj z namenom, pokazati slovenskim oglaševalcem na primerih dobre prakse, kako maksimalno izkoristiti oglasni prostor na radiu.

S tremi oglasnimi objavami na dan, na treh radijskih postajah/mrežah:

  • Lokalna radijska mreža,
  • Radio 1 in
  • VAL 202″

smo dosegli 58 % njihovih dnevnih poslušalcev, oz. v povprečju 19,5 % vseh dnevnih poslušalcev smo dosegli z eno oglasno objavo.

S petimi oglasnimi objavami na dan smo dosegli na dveh radijskih postajah/mrežah:

  • Radio 1 in
  • VAL 202

66 % njunih dnevnih poslušalcev, vendar v povprečju le 13 % vseh dnevnih poslušalcev z eno oglasno objavo.

Ker je vsaka dodatna objava oglasa na dan manj učinkovita (z njo nagovorimo manj dodatnih unikatnih radijskih poslušalcev), dosežemo s prerazporeditvijo oglaševalskih budžetov na dodatne radijske postaje boljši rezultat, kot ga dosežemo z večanjem frekvence oglasnih objav na istih radijskih postajah.

Zato je naše priporočilo oglaševalcem, da najprej poskrbijo za čim večji radijski doseg in planiranje, kjer bo vsak poslušalec slišal oglas najmanj 5 krat v času trajanja oglaševanja. Dodatne frekvence objav naj sledijo za tem, v koliko obstajajo za to dodatna sredstva.

Z analizo surovih podatkov raziskave radijske poslušanosti, ki smo jo izvedli v sodelovanju z raziskovalno agencijo Ninamedia (izvajalec Radiometrije), smo na numerusu 4.400 respondentov izvedli preračun dejanskih radijskih dosegov dveh primerljivih radijskih oglasnih kampanj.

Vir: Unsplash.

Značilnosti raziskave:

  • Vsaka oglasna kampanja je trajala 10 dni.
  • Dolžina oglasov je bila enaka.
  • Obe kampanji sta se predvajali na veči nacionalnih radijskih mrežah/postajah, kjer ima vsaka podobno število dnevnih poslušalcev (cca 250.000 vsaka) in podobno ceno oglaševanja.
  • V obeh kampanjah so bili vsi poslušalci, ki so slišali oglas, izpostavljeni oglasu najmanj 5 krat v času trajanja kampanje.
  • Oglasna budžeta obeh kampanj sta bila podobna.

Rezultati 1

Prva oglasna kampanja se je predvajala na Radiu 1 in VALu 202.  Radijski postaji imata skupaj 491.000 dnevnih poslušalcev. V času trajanja oglasne kampanje se je na vsaki radijski postaji/mreži predvajalo po 50 objav oglasa, skupaj 100 objav (5 objav na dan, 10 dni, na dveh enako velikih radijskih postajah).

V času trajanja oglasne kampanje je oglas slišalo 66 % dnevnih poslušalcev obeh radijskih postaj oz.  cca 323.000 različnih oseb. Z eno objavo oglasa na dan smo dosegli 13 % vseh dnevnih poslušalcev.

Rezultati 2

Druga oglasna kampanja se je predvajala na Lokalni radijski mreži, Radiu 1 in VALu 202. Tri radijske postaje imajo skupaj 745.000 dnevnih poslušalcev. V času trajanja oglasne kampanje se je na vsaki radijski postaji predvajalo po 30 objav oglasa, skupaj 90 objav (3 objave na dan, 10 dni, na treh enako velikih radijskih postajah). V času trajanja oglasne kampanje je oglas slišalo 58 % dnevnih poslušalcev vseh treh radijskih postaj oz. cca 434.000 različnih oseb. Z eno objavo oglasa na dan smo dosegli 19,5 % vseh dnevnih poslušalcev.

Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.

Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno preko tega obrazca:

    Sprejemam splošne pogoje*

    Related Posts

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?
    Poslovni svet

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020
    Zakaj oglaševati na radiu?
    Poslovni svet

    Priprava marketinške kampanje v sodelovanju z radijem

    30. septembra, 2020
    Zakaj se odločiti za radijsko oglaševanje?
    Poslovni svet

    Zakaj oglaševati na lokalnih radijskih postajah?

    9. septembra, 2020
    Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo
    Podjetniške in poslovne storitve

    Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo

    25. avgusta, 2020
    Rabljeni avto Simona Kodrič
    Nasveti strokovnjakov

    Zakaj so stranke tako vesele dobrega nasveta pri nakupu avtomobila?

    Zakaj oglaševati na radiu?
    Poslovni svet

    Kako združiti različne oglaševalske kanale v učinkovito oglaševanje?

    24. julija, 2020
    • Trending
    • Comments
    • Latest
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    14. novembra, 2017
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Že imate svoj smetarnik? Izberite pravo obliko in kakovost

    19. julija, 2017
    proizvodna hala Soven d.o.o.

    Moja izbira je naravno ležišče Soven – iz naravne ovčje volne

    17. julija, 2018
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    27. junija, 2017
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    3
    Enostavno potujte

    Enostavno potujte

    1
    elektronabava modri dom

    9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

    1
    Pikapolonica otroška prodajalna

    OTROŠKE PRODAJALNE PIKAPOLONICA – s poudarkom na varnosti v avtomobilu

    1
    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020
    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    15. decembra, 2020
    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020

    Recent News

    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020

    Kategorije

    • Aranžerstvo in dekoraterstvo
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Domov
    • Domovi
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Elektrika
    • Fitnes in skupinske vadbe
    • Gostinstvo in turizem – hrana, turizem in kultura
    • Gradbeni material; Kovinski izdelki in oprema; Krovstvo
    • Humanitarna in dobrodelna dejavnost
    • Igrače in igralni pripomočki
    • Izdelki
    • Izdelki iz volne
    • Izobraževalne institucije
    • kleparstvo in tesarstvo
    • Lepota in zdravje
    • Marketinški bum
    • masažne kadi in savne
    • Nasveti strokovnjakov
    • Novosti
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Pijače
    • Podjetniške in poslovne storitve
    • Pohištvo in oprema
    • Poslovni svet
    • Predstavitve
    • Računalništvo in informatika
    • Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije
    • Razpisi
    • Šport in prosti čas
    • Svet-bz.si
    • Svetila
    • Tapetništvo
    • Trgovina
    • Trgovina; Bazeni
    • Trgovina; Ogrevalna tehnika; Klima in prezračevanje
    • Zaposlovanje
    • Zdravstvo
    • Znanost, izobraževanje računalništvo

    Zasebnost

    • Splošni pogoji
    • Zasebnost

    Pišite nam

    Oglašujte z nami na portalu Svet blagovnih znamk in predstavite svoje podjetje – vlagajte v svojo blagovno znamko.

    Oddajte prispevek.

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Poišči podjetje
      • Avtomobilizem in pot
      • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
      • Hrana, turizem in kultura
      • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
      • Znanost, računalništvo, izobraževanje
      • Lepota in zdravje
      • Poslovni svet
      • Okolje, obrt, domači izdelki
      • Šport in prosti čas
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Stran uporablja piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani sprejemate uporabo piškotkov Politika zasebnosti.