• Objava za podjetja
    • Oglaševanje
    • Mnenja strank
    • Pišite za nasvet strokovnjaka
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK
    Advertisement
    • Domov
      • All
      • Predstavitve
      • Nasveti strokovnjakov
      • Novosti
      darilo za rojstni dan
      Predstavitve

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      30/11/2021
      90
      Priljubljeno
      Marketinški bum

      Priprava vsebine za spletne strani

      31/10/2021
      78
      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
      Novosti

      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

      31/10/2021
      124
      Prednosti klimatskih naprav Daikin
      Poslovni svet

      Prednosti klimatskih naprav Daikin

      09/06/2021
      80
      Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
      Poslovni svet

      Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

      03/06/2021
      177
      Access Bars®
      Lepota in zdravje

      Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

      03/06/2021
      167
      Izdelava spletne strani
      Nasveti strokovnjakov

      Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

      31/10/2021
      355
      Volna Soven
      Okolje, obrt, domači izdelki

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      31/10/2021
      421
    • Predstavitve
      darilo za rojstni dan

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      Volna Soven

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

      Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

      Združenje neodvisnih radiev

      Združenje neodvisnih radiev

      Potovanje v manjših skupinah

      Potovanje v manjših skupinah

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      Trending Tags

      • Nasveti
        Access Bars®

        Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

        Izdelava spletne strani

        Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        RENS-prehransko-dopolnilo

        RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

        Zaposlitev avtista?

        5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

        Trending Tags

        • prezračevanje
        • letna kuhinja
      • Novosti
        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

        Naravna novoletna darila iz volne

        Naravna novoletna darila iz volne

        Moja klima s stilom

        Moja klima s stilom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        Trending Tags

        • Kategorije
        • Priljubljeno
        No Result
        View All Result
        • Domov
          • All
          • Predstavitve
          • Nasveti strokovnjakov
          • Novosti
          darilo za rojstni dan
          Predstavitve

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          30/11/2021
          90
          Priljubljeno
          Marketinški bum

          Priprava vsebine za spletne strani

          31/10/2021
          78
          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
          Novosti

          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

          31/10/2021
          124
          Prednosti klimatskih naprav Daikin
          Poslovni svet

          Prednosti klimatskih naprav Daikin

          09/06/2021
          80
          Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
          Poslovni svet

          Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

          03/06/2021
          177
          Access Bars®
          Lepota in zdravje

          Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

          03/06/2021
          167
          Izdelava spletne strani
          Nasveti strokovnjakov

          Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

          31/10/2021
          355
          Volna Soven
          Okolje, obrt, domači izdelki

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          31/10/2021
          421
        • Predstavitve
          darilo za rojstni dan

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          Volna Soven

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

          Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

          Združenje neodvisnih radiev

          Združenje neodvisnih radiev

          Potovanje v manjših skupinah

          Potovanje v manjših skupinah

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          Trending Tags

          • Nasveti
            Access Bars®

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            Izdelava spletne strani

            Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            RENS-prehransko-dopolnilo

            RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

            Zaposlitev avtista?

            5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

            Trending Tags

            • prezračevanje
            • letna kuhinja
          • Novosti
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

            Naravna novoletna darila iz volne

            Naravna novoletna darila iz volne

            Moja klima s stilom

            Moja klima s stilom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            Trending Tags

            • Kategorije
            • Priljubljeno
            No Result
            View All Result
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK
            No Result
            View All Result
            Home Marketinški bum

            »Da bi kot podjetje prodali več, se moramo v resnici oglaševati manj,« JP

            by svet-bz.si
            2. novembra, 2020
            in Marketinški bum, Svet-bz.si
            Reading Time: 4 mins read
            27 2
            A A
            0
            15
            SHARES
            126
            VIEWS
            Share on FacebookShare on Twitter
            0
            (0)

            Podjetja ustvarjajo vsebino, ki ozavešča

            Ali tudi v vašem podjetju vlagate sredstva še vedno v precejšnji meri v prodajna sporočila – »kupite, potrebujete, znižano…«? V poplavi produktov in storitev kupec več ne ve komu zaupati. Z vlaganjem v vsebinski marketing ne boste povečali prodaje iz danes na jutri, skozi čas boste utrdili trdnost svoje blagovne znamke in si na dolgi rok zagotovili zveste stranke, prepričali potencialne stranke in dosegali redno prodajo.

            Podobno kot vzgoja otrok ali odnos s partnerjem. Če otroka naučimo držati žlico, to še ne pomeni, da se je naša vzgoja končala. Se kdaj sploh konča? Če smo se poročili, to še ne pomeni, da lahko nehamo vlagati v odnos, ali?

            Zakaj potem veliko podjetij, v začetku vloži ogromno truda in denarja v svojo celostno grafično podobo, v nekaj oglaševalskih akcij in ko ga kupci spoznajo na trgu, preneha z negovanjem svoje blagovne znamke? Res je, da kupci postajajo zahtevnejši, a to je v redu – pomeni, da pričakujejo od nas še več – kažejo zanimanje. Prične se vzpostavljati odnos.

            Razveseljujemo z znanjem
            Razveseljujemo z znanjem

            Pomembno je, da se zavedamo, da jih ne zanimamo mi kot podjetje – ampak kako lahko naše podjetje kupcu pomaga. Vsak je središče svojega vesolja, marketing se naj bi temu prilagodil. Z marketinškimi oglasi posredno nagovarjamo kupca, podjetje pa v središče postavlja sebe. Kot pravi Joe Pulizzi, apostol tako imenovanega vsebinskega marketinga, se moramo “oglaševati” manj, da bomo prodali več. »Klasično« oglaševanje izpodrinja vsebinski marketing – »Da bi kot podjetje prodali več, se moramo v resnici oglaševati manj,« pravi Pulizzi.

            Kaj lahko dosežemo z vsebinskim marketingom?

            Vsak je sam sebi središče svojega sveta in vsak išče zase najboljšo rešitev. Z vsebinskim marketingom navezujemo odnos s stranko. »Ne bodi oglas, bodi vsebina. Na kratko: namesto da bi kot podjetje oglaševal na različnih medijih in predvsem motil ljudi z oglasi, bom do občinstva poskušal pristopiti neposredno in ga zapeljati z vsebino« dodaja Pulizzi, »kot zapeljevanje«. Z oglasi opozorimo nase, na naše produkte, vendar pa je težko pridobiti pozornost ljudi, treba je zgraditi svoje občinstvo in negovati odnos z njim:

            • preko zgodbe blagovne znamke se kupci lažje poistovetijo z le-to;
            • z zgodbo se kupci povežejo, imajo občutek, da jih blagovna znamka (podjetje) razume;
            • kupec se preko vsebine izobražuje;
            • kupcu podjetje omogoča, da na podlagi videnega/prebranega, sam poišče rešitev, ki je primerna zanj.

            Vsebinski marketing ni zgolj napisana zgodba

            Z vsebinskim marketingom marsikdo povezuje besedo »vsebina« dobesedno. Pa ni treba.

            Zgodba o tem, kako je nastalo današnje oglaševanje, kot ga poznamo. Vzemimo za primer, da se sprehajamo po cesti (lahko peljemo otroka v vrtec, lahko smo na poti v službo, peljemo psa na potrebo…). V tem času nas na vsakih nekaj metrov ustavi oseba – oglaševalec, ki nam predstavi svojo blagovno znamko (npr. jutranji napitek, damski vložki, deodorant, pena za britje, trgovine – špecarije, …) in nam 20 sekund govori o sebi. Sebe, sebe in še enkrat sebe, prikazuje v najboljši luči s posrednim sporočilom »kupi me«. Že po 20 metrih takšnega sprehoda smo hudo utrujeni. Počutimo se, dobesedno »nabliskani« s prodajnimi sporočili, ki jih sploh nismo želeli. Povrhu vsega je vsako takšno prodajno sporočilo prevevano s čustvi (npr. jutranji napitek lahko sporoča – če ne boš uporabil mene, boš ti in tvoja družina zbolela; damski vložki lahko sporočajo – če ne boš kupila mene, boš po dveh urah smrdela – kaj res želiš smrdeti v službi?; pena za britje lahko sporoča – želiš imeti celo obraz porezan in poln mozoljev – kupi mene in bodi privlačen, in podobno).

            Oglaševanje, kot ga poznamo danes je dobesedno takšno, kot je na tržnicah, kjer vsak ponuja svoj izdelek in razlaga, zakaj je njegov boljši. Način »oglaševanja branjevke na tržnici« se je zgolj preneslo na drug medij – televizija. Zvečer, ko si mislimo, da se sproščamo z družino, smo dejansko tarče oglaševalcev s posrednim sporočilom »kupi me«. Ampak priznajmo, malo smo že utrujeni. Isto kot bi bili, po nekaj metrih zgoraj opisanega sprehoda.

            Vsebinski marketing je neposredno zapeljevanje

            Vsebinski marketing pomeni zgolj drugačen pristop k nagovoru kupca – direktno in usmerjeno v kupca. Na primer – spomladansko urejanje vrta ali okolice. Ponudniki vrtne opreme vam bodo ponujali različne rešitve za vaše vrtnarjenje. Res je, prodajalci v trgovini vas bodo najprej vprašali kaj želite, kaj iščete – vendar pa, koliko časa vas bodo poslušali? Že ob prvi priliki vam bodo ponudili rešitev, to in drugo. Več boste našteli, več vam bodo prodali.

            Odličen primer vsebinskega marketinga, ki ga večina dobro pozna je IKEA. Pri IKEI-ni trgovini si sam svoj sestavljavec pohištva. Kako pa mi vemo, da želimo to, kar je v IKEI? Samo spomnite se – veliko ljudi gre po model v IKEO in domači mizarski mojstri delajo po tem načrtu. IKEA nudi moderne, enostavne, elegantne rešitve za dom. Večina ljudi hrepeni po IKEI-ni preprostosti – od mladih družin, ki ustvarjajo na novo, do tistih, ki prenavljajo del svojega doma. Veliko poslovnih prostorov je urejenih na način IKE-je. Morda je IKEI-na strategija bila »rešitve za mlade družine«, kajti zagotovo so to ciljno publiko prepričali. Naslednji korak, ki so se ga lotili je, združiti svoje moderne stile z drugimi vzorci, tako so IKEI-ni izdelki postali zanimivi tudi za druge okuse, bolj v smeri rustikalnega. IKEA je s svojimi nasveti, z možnostjo izrisa preko IKEI-nega programa omogočila kupcu, naj vsak zase poišče pravo rešitev. IKEA torej ni začela pri ponujanju pohištva ampak s ponujanjem rešitev za kupca – »sestavi si pohištvo sam«.

            Vsebinski marketing je lahko:

            • aplikacija (primer IKEA),
            • video predstavitev (primer RED BULL),
            • revija (primer JOHN DEERE),
            • priročnik (primeri CRM rešitev na spletu),
            • film,
            • blog,
            • vlaganje v športnike,
            • podpiranje družbeno koristnih projektov…

            Način, kako se lotevamo predstavitve je odvisno od ciljne publike, ki jo želimo doseči, odvisno je od tega, kaj je naš proizvod / storitev, odvisno je od tega, kakšno rešitev nudimo, prav tako pa, kako želimo angažirati kupca, kako naj bo aktiven. Se vam zdi, da IKEA ne vlaga v klasično oglaševanje? Vsebinski marketing naj bo združen z oglaševanjem, z odnosi z javnostjo. Če imate odlično zgodbo, strategijo, pa le-te nihče na trgu ne pozna, potem je bolj varno ostati zgolj na klasičnem oglaševanju.

            Kako uporaben je članek?

            S klikom na zvezdice ocenite članek!

            As you found this post useful...

            Follow us on social media!

            svet-bz.si

            Related Posts

            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            by svet-bz.si
            31. oktobra, 2021
            78
            Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo
            Marketinški bum

            10 razlogov zakaj oglaševati na radiu

            by MDC
            23. novembra, 2020
            54
            Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
            Marketinški bum

            Facebook in Instagram v poslovnem svetu

            19. novembra, 2020
            Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
            Marketinški bum

            Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

            20. novembra, 2020
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Brezplačna delavnica – SEO optimizacija vsebine za spletne brskalnike

            by svet-bz.si
            27. maja, 2021
            24
            Load More

            Iščite po kategoriji

            Najnovejši prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            Nazadnje ogledani prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            darilo za rojstni dan
            Predstavitve

            Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

            30. novembra, 2021
            90
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            31. oktobra, 2021
            78
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            Novosti

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            31. oktobra, 2021
            124
            Prednosti klimatskih naprav Daikin
            Poslovni svet

            Prednosti klimatskih naprav Daikin

            9. junija, 2021
            80
            Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
            Poslovni svet

            Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            3. junija, 2021
            177
            Access Bars®
            Lepota in zdravje

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            3. junija, 2021
            167
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK

            Ključni odgovori na vprašanja preden se odločite za nakup.

            Nasveti, novosti in predstavitve podjetij iz prve roke.

            Pridružite se nam

            Objava na portalu

            Oglašujte z nami

            Mnenja zadovoljnih strank

            Kategorije

            SPONZORIRANO

            Izdelava spletne strani – 50 % popust do 31. 5. 2021.

            070 795 798

            Nazadnje objavljeno

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Več informacij

            info@svet-bz.si
            070 795 798
            • Splošni pogoji
            • Izjava o zasebnosti

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            No Result
            View All Result
            • Predstavitve
            • Nasveti
            • Novosti
            • Kategorije
            • Priljubljeno

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            Welcome Back!

            Login to your account below

            Forgotten Password? Sign Up

            Create New Account!

            Fill the forms bellow to register

            All fields are required. Log In

            Retrieve your password

            Please enter your username or email address to reset your password.

            Log In

            Add New Playlist