Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo

0
(0)

1) Radio prodaja takoj

Raziskave kažejo, da radio redno doseže potrošnike v dveh urah v dnevu, ko se opravi največ nakupov. Ali je sploh boljši čas da dosežete stranke, kot pa v času ko se vozijo na današnji nakup?

2) Radio prodaja povsod

Radio je edini pravi mobilni medij. V avtu, na delovnem mestu, v čakalnici, kavarni… povsod potrošnike spremlja radio in s tem oglasi, ki se jim ne morejo izogniti.

3) Radio prodaja s čustvi

Ko se vam v osebnem življenju dogaja nekaj, kar želite nekomu sporočiti. Kako bi najraje to storili? Preko pisnega sporočila, elektronske pošte, bi pokazali sliko? Morda pa bi najbolj primerno bilo sporočilo povedati, saj se preko glasu začuti še bistvo sporočila. In ravno v tem je prednost radia – sporočilo se prenaša preko glasu, prisotna so čustva.

Vir: Unsplash.

4) Radio je eno veliko gledališče, ki se odvija v naših mislih

Bi želeli, da vaš blagovno znamko zastopa 100-članki simfonični orkester, slon, ​​refren znane glasbe, otrok, ki se smeji, ljubezenska pesem? Z besednimi slikami in zvoki, ki vzbujajo čustva, se radijska predstavitev podjetja razvije v čustveno napolnjeno zgodbo, ki jo razvije vsak poslušalec sam v svojih mislih. In ker to zgodbo razvija sam, se z njo tudi najlažje poistoveti.

5) Radio se izogne oglaševalski prenatrpanosti

V današnjih tiskanih medijih je v povprečju 2/3 izvoda namenjenega oglaševalski vsebini, 1/3 pa vsebini uredništva. Televizija približno 1/3 svojega časa nameni predvajanju oglaševalskih vsebin. Na radiu  oglasni bloki zavzamejo za približno 10 minut na uro, kar je manj kot 1/5 namenjena za oglaševanje.

Vir: Unsplash.

6) Radio je stroškovno učinkovit medij

Število časopisov narašča (čeprav je naklada manjša). Stopnje televizijskih oglasov so višje (čeprav je gledanost manjša). Stroški radijskega oglaševanja so zrasli manj kot katera koli druga glavna oblika oglaševanja.

7) Doseg in frekvenca – radio nudi oboje

Časopisi in televizija imajo velik doseg – dosežejo različno število ljudi. Psihologi pravijo, da morajo biti potrošniki oglasnemu sporočilu izpostavljeni vsaj trikrat, preden prične oglasno sporočilo delovati. Večina lokalnih podjetij si težko privošči potrebno trikrat večjo izpostavljenost, ki jo zahteva učinkovito oglaševanje – razen na radiu. Radio nudi doseg in frekvenco, ki si jo lahko privoščijo lokalna podjetja.

8) Radio omogoča targetiranje ciljne publike

Različne radijske postajo omogočajo natančno določanje oglaševanja na postaji ali postajah, ki najbolj ustrezajo profilu vaših ciljnih strank, medtem, ko oglaševanja na široko dostopnih časopisih in televizijskih medijih ne morete natančno določiti. Edinstvena radijska sposobnost ciljanja vam prihrani denar.

9) Z radiem ste vedno na prvi »strani«

Z radijskim oglaševanjem ste v središču pozornosti poslušalca vedno, ko se predvaja vaš oglas. Nikoli niste strpani nekje na strani 42 in nikoli niste obkroženi z oglasi vašega konkurenta. Z radiem ste vedno na prvi strani.

10) Radio je aktivni medij v aktivni družbi

Pasivne oblike oglaševanja preprosto navedejo blago ali vam povedo, kje je izdelek na voljo. Radio je aktivni medij, ki lahko spodbuja čustva, ustvarja povpraševanje in prodaja vaš izdelek ali storitev. Današnje vroče konkurenčno tržišče zahteva aktiven medij. To je radio!

Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.

Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno prek tega obrazca:

Error: Contact form not found.

Ocenite vsebino

Klikni na zvezdico in oceni!

Povprečna ocena 0 / 5. Seštevek ocen:: 0

Zaenkrat ni oceni. Bodi prvi/prva, ki bo ocenila vsebino.

Deli:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Objavi tudi ti!

Oglas: 365 x 270
Novice
Kategorije

Prijavi se na novice

Spremljaj novosti s področja razvoja blagovnih znamk.

Preberi še: