SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
ponedeljek, 1 marca, 2021
  • Login
  • Register
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
No Result
View All Result
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
Home Poslovni svet Podjetniške in poslovne storitve

Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo

by MDC
25. avgusta, 2020
in Podjetniške in poslovne storitve
131 4
0
Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo
154
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

1) Radio prodaja takoj

Raziskave kažejo, da radio redno doseže potrošnike v dveh urah v dnevu, ko se opravi največ nakupov. Ali je sploh boljši čas da dosežete stranke, kot pa v času ko se vozijo na današnji nakup?

2) Radio prodaja povsod

Radio je edini pravi mobilni medij. V avtu, na delovnem mestu, v čakalnici, kavarni… povsod potrošnike spremlja radio in s tem oglasi, ki se jim ne morejo izogniti.

3) Radio prodaja s čustvi

Ko se vam v osebnem življenju dogaja nekaj, kar želite nekomu sporočiti. Kako bi najraje to storili? Preko pisnega sporočila, elektronske pošte, bi pokazali sliko? Morda pa bi najbolj primerno bilo sporočilo povedati, saj se preko glasu začuti še bistvo sporočila. In ravno v tem je prednost radia – sporočilo se prenaša preko glasu, prisotna so čustva.

Vir: Unsplash.

4) Radio je eno veliko gledališče, ki se odvija v naših mislih

Bi želeli, da vaš blagovno znamko zastopa 100-članki simfonični orkester, slon, ​​refren znane glasbe, otrok, ki se smeji, ljubezenska pesem? Z besednimi slikami in zvoki, ki vzbujajo čustva, se radijska predstavitev podjetja razvije v čustveno napolnjeno zgodbo, ki jo razvije vsak poslušalec sam v svojih mislih. In ker to zgodbo razvija sam, se z njo tudi najlažje poistoveti.

5) Radio se izogne oglaševalski prenatrpanosti

V današnjih tiskanih medijih je v povprečju 2/3 izvoda namenjenega oglaševalski vsebini, 1/3 pa vsebini uredništva. Televizija približno 1/3 svojega časa nameni predvajanju oglaševalskih vsebin. Na radiu  oglasni bloki zavzamejo za približno 10 minut na uro, kar je manj kot 1/5 namenjena za oglaševanje.

Vir: Unsplash.

6) Radio je stroškovno učinkovit medij

Število časopisov narašča (čeprav je naklada manjša). Stopnje televizijskih oglasov so višje (čeprav je gledanost manjša). Stroški radijskega oglaševanja so zrasli manj kot katera koli druga glavna oblika oglaševanja.

7) Doseg in frekvenca – radio nudi oboje

Časopisi in televizija imajo velik doseg – dosežejo različno število ljudi. Psihologi pravijo, da morajo biti potrošniki oglasnemu sporočilu izpostavljeni vsaj trikrat, preden prične oglasno sporočilo delovati. Večina lokalnih podjetij si težko privošči potrebno trikrat večjo izpostavljenost, ki jo zahteva učinkovito oglaševanje – razen na radiu. Radio nudi doseg in frekvenco, ki si jo lahko privoščijo lokalna podjetja.

8) Radio omogoča targetiranje ciljne publike

Različne radijske postajo omogočajo natančno določanje oglaševanja na postaji ali postajah, ki najbolj ustrezajo profilu vaših ciljnih strank, medtem, ko oglaševanja na široko dostopnih časopisih in televizijskih medijih ne morete natančno določiti. Edinstvena radijska sposobnost ciljanja vam prihrani denar.

9) Z radiem ste vedno na prvi »strani«

Z radijskim oglaševanjem ste v središču pozornosti poslušalca vedno, ko se predvaja vaš oglas. Nikoli niste strpani nekje na strani 42 in nikoli niste obkroženi z oglasi vašega konkurenta. Z radiem ste vedno na prvi strani.

10) Radio je aktivni medij v aktivni družbi

Pasivne oblike oglaševanja preprosto navedejo blago ali vam povedo, kje je izdelek na voljo. Radio je aktivni medij, ki lahko spodbuja čustva, ustvarja povpraševanje in prodaja vaš izdelek ali storitev. Današnje vroče konkurenčno tržišče zahteva aktiven medij. To je radio!

Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.

Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno prek tega obrazca:

    Sprejemam splošne pogoje*

    Related Posts

    Kupci zaupajo v zanesljivo vsebino iz znanega vira
    Marketinški bum

    Kupci zaupajo v zanesljivo vsebino iz znanega vira

    2. avgusta, 2017
    Strategija in cilji podjetja
    Podjetniške in poslovne storitve

    Postavljanje standardov in zastavljanje ciljev v podjetju

    10. maja, 2017
    • Trending
    • Comments
    • Latest
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    14. novembra, 2017
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Že imate svoj smetarnik? Izberite pravo obliko in kakovost

    19. julija, 2017
    proizvodna hala Soven d.o.o.

    Moja izbira je naravno ležišče Soven – iz naravne ovčje volne

    17. julija, 2018
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    27. junija, 2017
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    3
    Enostavno potujte

    Enostavno potujte

    1
    elektronabava modri dom

    9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

    1
    Pikapolonica otroška prodajalna

    OTROŠKE PRODAJALNE PIKAPOLONICA – s poudarkom na varnosti v avtomobilu

    1
    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020
    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    15. decembra, 2020
    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020

    Recent News

    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020

    Kategorije

    • Aranžerstvo in dekoraterstvo
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Domov
    • Domovi
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Elektrika
    • Fitnes in skupinske vadbe
    • Gostinstvo in turizem – hrana, turizem in kultura
    • Gradbeni material; Kovinski izdelki in oprema; Krovstvo
    • Humanitarna in dobrodelna dejavnost
    • Igrače in igralni pripomočki
    • Izdelki
    • Izdelki iz volne
    • Izobraževalne institucije
    • kleparstvo in tesarstvo
    • Lepota in zdravje
    • Marketinški bum
    • masažne kadi in savne
    • Nasveti strokovnjakov
    • Novosti
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Pijače
    • Podjetniške in poslovne storitve
    • Pohištvo in oprema
    • Poslovni svet
    • Predstavitve
    • Računalništvo in informatika
    • Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije
    • Razpisi
    • Šport in prosti čas
    • Svet-bz.si
    • Svetila
    • Tapetništvo
    • Trgovina
    • Trgovina; Bazeni
    • Trgovina; Ogrevalna tehnika; Klima in prezračevanje
    • Zaposlovanje
    • Zdravstvo
    • Znanost, izobraževanje računalništvo

    Zasebnost

    • Splošni pogoji
    • Zasebnost

    Pišite nam

    Oglašujte z nami na portalu Svet blagovnih znamk in predstavite svoje podjetje – vlagajte v svojo blagovno znamko.

    Oddajte prispevek.

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Poišči podjetje
      • Avtomobilizem in pot
      • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
      • Hrana, turizem in kultura
      • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
      • Znanost, računalništvo, izobraževanje
      • Lepota in zdravje
      • Poslovni svet
      • Okolje, obrt, domači izdelki
      • Šport in prosti čas
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Stran uporablja piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani sprejemate uporabo piškotkov Politika zasebnosti.