Facebook in Instagram v poslovnem svetu

0
(0)

Uporaba Facebooka v poslovnem svetu

Facebook je odlično spletno orodje, preko katerega lahko navežemo stike s strankami in potencialnimi kupci. Skozi Facebook delimo novosti, novice o podjetju, naznanimo nov produkt, dajemo nasvete, delimo uporabne vsebine, dogodke, zgodbe… Za večji doseg naših sledilcev in za privabljanje novih lahko uporabimo:

  • objavo spletnih povezav,
  • najavo dogodkov,
  • video predstavitve,
  • fotografije,
  • pripravimo ponudbe,
  • canvase,
  • slideshow objave ali pa preprosto objavimo
  • besedilo sporočilo.

Plačljivi oglasi. Prednost Facebook oglaševanja je, da lahko izberemo: ciljno skupino, kraj bivanja ciljne skupine, interese, ki so jih označili na Facebooku, rezultate oglasa pa lahko merimo.

Uporaba Instagrama v poslovnem svetu

Instagram je plod Facebooka, katerega namen je ustvarjanje zanimivih vsebin s strani posameznega uporabnika in v zadnjem času izjemno pridobiva na priljubljenosti. Namen prisotnosti podjetja na Instagramu je, da s svojimi zgodbami ustvari neprecenljivo dodano vrednost, s katero se naše stranke ali potencialni kupci poistovetijo. Kakšne zgodbe so na Instagramu najbolj učinkovite:

  • kratka sporočila,
  • hastag-i,
  • kvalitetna fotografija,
  • priporočljiva je uporaba filtrov,
  • logo podjetja naj bo viden,
  • za predajo sporočila je ključna kreativnost (layoutsi, boomerang, influencerji…),
  • emoji-ji,
  • spodbude strank k dejanjem (kupi, poglej, …).

Kakšna je razlika pri predstavitvah na Facebooku in Instagramu?

Kar deluje na Facebooku, ne deluje vedno na Instagramu. In obratno. Medtem, ko je Facebook bolj družabne narave, je na Instagramu pomembna visoka kvaliteta fotografij, filtri, primerna neverbalna predstavitev, slajderji, simetričnost, ustvarjanje zgodbe…

Pridobivanje naše ciljne publike na socialnih omrežjih je trdo delo

Pridobivanje in ohranjanje naše publike na socialnih omrežjih nam priskrbi določeno skupino ljudi oz. socialno okolje, ki spodbuja pripadnost in zvestobo naši blagovni znamki, kajti člani skupin, ki jih na Facebooku in Instagramu ustvarimo, postanejo odzivni na naše objave, pričakujejo redne objave, novosti… želijo izvedeti kaj uporabnega… Na tak način si povečamo prepoznavnost blagovne znamke in več potencialnih kupcev. Z dobro pripravljenimi spodbudami in marketinškimi akcijami pa pridobimo tudi zveste stranke.

Ocenite vsebino

Klikni na zvezdico in oceni!

Povprečna ocena 0 / 5. Seštevek ocen:: 0

Zaenkrat ni oceni. Bodi prvi/prva, ki bo ocenila vsebino.

Deli:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Objavi tudi ti!

Oglas: 365 x 270
Novice
Kategorije

Prijavi se na novice

Spremljaj novosti s področja razvoja blagovnih znamk.