SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
sreda, 24 februarja, 2021
  • Login
  • Register
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
No Result
View All Result
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
Home Novosti

Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

by MDC
10. novembra, 2020
in Novosti
126 8
0
Zakaj oglaševati na radiu?
154
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Po drugi svetovni vojni je televizija prevladovala na trgu in izrinila radio iz sprednje in osrednje dnevne sobe doma. Toda tudi takrat se je radio odzval s prilagajanjem na mobilno in prenosno okolje. Na televiziji se je pojavil MTV in s tem potreba po poslušanju te glasbe tudi drugje. Radio je tako zapolnil svojo nišo z mobilnostjo. Poslušalci so lahko vsak dan poslušali glasbo in slišali informacije na poti, v avtu in na delovnem mestu.

Kasneje je sledil velik razpon televizije, kar je radio morda malo potisnilo na stranski tir za oglaševalce, a z razvojem digitalizacije je radio ponovno postal močnejši kot kdaj koli prej. Združevanje radia z digitalnim oglaševanjem na platformah, kot so Facebook, Instagram in/ali Google Adwords, je postala zmagovalno tržna kombinacijo za vsako podjetje.

Študija Colmarja Bruntona iz leta 2018 je pokazala, da se je najboljša donosnost naložbe zgodila, ko so podjetja skupaj uporabljali platforme za radijsko in spletno oglaševanje. Radio je še vedno ena najbolj prilagodljivih tehnologij na trgu in zapolnjuje pomembno nišo za potrošnike.

Pozitivno razmerje med radiem in digitalnimi mediji pri oglaševanju je bilo dokazano v študiji Commercial Radio Australia, ki raziskuje učinkovitost radijskega oglaševanja pri vplivanju na spletne dejavnosti. Marketinška analitika, uporabljena v tej raziskavi, je pokazala, da imajo ljudje, ki so slišali radijski oglas, šestkrat večjo verjetnost, da bodo to znamko iskali po spletu kot tisti, ki je niso slišali.

Skratka, radio je pomemben. Tu so razlogi, zakaj.

Lokalno nagovarjanje

Radio se ustvarja in uporablja lokalno, z lokalnimi novicami in lokalnimi oglaševalci, za razliko od satelitskega oddajanja, televizije ali večine oblik oglaševanja. Ljudje vzpostavijo posebno vez s svojo najljubšo lokalno radijsko postajo in osebnostmi v živo. Ljudje zaupajo postajam in osebnostim, s katerimi so se povezali v preteklih letih. Radio in njegovi ljudje se vsak dan povezujejo s skupnostmi in njihovimi poslušalci ter gradijo zaupanja vreden in resničen odnos s potrošniki.

Učinkovitost oglaševanja

Oglaševanje po radiu lahko ustvari dober položaj za vaše trženje. Lastniki podjetij lahko v prvem letu ali dveh dosežejo eksponentno rast, če jo pravilno izvedejo. FM radio je medij, ki doseže maso in ima dvojno prednost široke pokritosti in stroškovne učinkovitosti.

Mobilni medij

Radio je vklopljen v avtu, doma, v službi in na različnih platformah in napravah. Ne preseneča, da se ljudje, ki so na poti, z radiem poistovetijo, saj poslušajo novice in promet. Narašča tudi priljubljenost radijskih osebnosti, ki pa delujejo tudi na socialnih omrežjih.

Vir: Unsplash.

Vplivanje na vedenje potrošnikov

Nič ne uspe tako kot radio, ko gre za vplivanje na vedenje potrošnikov. Včasih se vprašamo, ali je to sploh smiselno? Z radiem komuniciramo drugače kot drugi mediji. Ne gledamo, poslušamo. Poslušanje v nasprotju z gledanjem nikoli ni pasivno. To je dejavnost, ki vključuje našo pozornost, našo domišljijo in našo angažiranost. Psihologi verjamejo, da je radio toliko bolj učinkovit pri vplivanju na vedenje za svoje vrste kognitivne obdelave.

Tudi oglaševanje z radiem zlahka doseže ciljno skupino. Lokalne blagovne znamke bodo deležne dejstva, da je občinstvo vaše postaje lokalno. Čeprav vse pogosteje preživimo čas z digitalnimi mediji, oglasi v tradicionalnih medijih še vedno motivirajo. To je zato, ker imajo kanali, kot je radio, velik doseg.

Z radijskim oglaševanjem ustvarite svojo blagovno znamko

Ko gre za oblikovanje blagovne znamke, je radio idealen medij za oblikovanje blagovne znamke. Ključ do prepoznavnosti blagovne znamke je ponavljanje in ker je radio tako cenovno ugoden, lahko oglase predvajate večkrat, ne da bi prekoračili svoj proračun. Radio lahko ustvari močnejša združenja blagovnih znamk v mislih potencialnih gledalcev in televizijsko oglaševanje ter poveča ozaveščenost o znamki med širšo publiko.

Za razliko od drugih oblik oglaševanja, na primer tiskanih revij ali časopisov ali digitalnih oglasov, kjer se vaše sporočilo lahko izgubi v masi, je vaš oglas na radiu samostojen in se na edinstven način neposredno poveže z potencialnim kupcem vsakič, ko je oglas predvajanj.

Več na spletni strani Združenja neodvisnih radijev.

Vas zanima več o prednostih oglaševanja na preko Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno preko tega obrazca:

    Sprejemam splošne pogoje*

    Related Posts

    Kako nam fotorealistični izris olajša odločitev za nakup keramike?
    Dom, vrt in hišni ljubljenčki

    Kako nam fotorealistični izris olajša odločitev za nakup keramike?

    27. marca, 2020
    Naravna novoletna darila iz volne
    Domov

    Naravna novoletna darila iz volne

    9. oktobra, 2018
    Moja klima s stilom
    Domov

    Moja klima s stilom

    14. septembra, 2018
    elektronabava modri dom
    Elektrika

    9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

    21. julija, 2017
    Poletna osvežitev z MASAŽNIMI BAZENI
    Domov

    Poletna osvežitev z MASAŽNIMI BAZENI

    12. julija, 2017
    Kako poskrbeti za zdravje in dobro počutje? VADBA ŠT. 1!
    Domov

    Kako poskrbeti za zdravje in dobro počutje? VADBA ŠT. 1!

    15. junija, 2017
    • Trending
    • Comments
    • Latest
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    14. novembra, 2017
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Že imate svoj smetarnik? Izberite pravo obliko in kakovost

    19. julija, 2017
    proizvodna hala Soven d.o.o.

    Moja izbira je naravno ležišče Soven – iz naravne ovčje volne

    17. julija, 2018
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    27. junija, 2017
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    3
    Enostavno potujte

    Enostavno potujte

    1
    elektronabava modri dom

    9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

    1
    Pikapolonica otroška prodajalna

    OTROŠKE PRODAJALNE PIKAPOLONICA – s poudarkom na varnosti v avtomobilu

    1
    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020
    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    15. decembra, 2020
    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020

    Recent News

    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020

    Kategorije

    • Aranžerstvo in dekoraterstvo
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Domov
    • Domovi
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Elektrika
    • Fitnes in skupinske vadbe
    • Gostinstvo in turizem – hrana, turizem in kultura
    • Gradbeni material; Kovinski izdelki in oprema; Krovstvo
    • Humanitarna in dobrodelna dejavnost
    • Igrače in igralni pripomočki
    • Izdelki
    • Izdelki iz volne
    • Izobraževalne institucije
    • kleparstvo in tesarstvo
    • Lepota in zdravje
    • Marketinški bum
    • masažne kadi in savne
    • Nasveti strokovnjakov
    • Novosti
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Pijače
    • Podjetniške in poslovne storitve
    • Pohištvo in oprema
    • Poslovni svet
    • Predstavitve
    • Računalništvo in informatika
    • Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije
    • Razpisi
    • Šport in prosti čas
    • Svet-bz.si
    • Svetila
    • Tapetništvo
    • Trgovina
    • Trgovina; Bazeni
    • Trgovina; Ogrevalna tehnika; Klima in prezračevanje
    • Zaposlovanje
    • Zdravstvo
    • Znanost, izobraževanje računalništvo

    Zasebnost

    • Splošni pogoji
    • Zasebnost

    Pišite nam

    Oglašujte z nami na portalu Svet blagovnih znamk in predstavite svoje podjetje – vlagajte v svojo blagovno znamko.

    Oddajte prispevek.

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Poišči podjetje
      • Avtomobilizem in pot
      • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
      • Hrana, turizem in kultura
      • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
      • Znanost, računalništvo, izobraževanje
      • Lepota in zdravje
      • Poslovni svet
      • Okolje, obrt, domači izdelki
      • Šport in prosti čas
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Stran uporablja piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani sprejemate uporabo piškotkov Politika zasebnosti.