Radijsko oglaševanje vam ponuja priložnost, da pošljete preprosto, a močno sporočilo ciljni skupini potrošnikov, ki jih morda zanima vaš izdelek ali storitev.
Najprej poskrbite za pripravo dobrega oglasa, nato pa določite postaje, ki najbolje ustrezajo vašemu trgu. Z nekaj sreče boste morda celo našli priljubljenega radijskega voditelja z velikimi poslušalci, ki se bo osebno zanimal za vaš izdelek ali storitev in prenesel sporočilo v živo med njegovo oddajo. To bo dodatno spodbudilo vašo radijsko izpostavljenost.
Na mreži lokalnih radijskih postaj smo za vas vedno pripravljeni z aktualno ponudbo in velikim dosegom. Preverite tukaj, zakaj je doseg tako pomemben.
Katero radijsko postajo naj izberem?
Vaš ciljni trg določa vrsto radijske postaje, na kateri se odločite za oglaševanje. Če želite na primer nagovoriti moške med 18. in 30. letom, boste morda želeli razmisliti o oglaševanju na postaji z več športne vsebine ali rock postaji.
Ker svoj izdelek ali storitev poznate bolje kot kdorkoli drug, je dobro, če primer oglasa napišete sami. Poskrbite, da boste prednosti vašega izdelka ali storitve sporočili tako, da se bodo poslušalci takoj prepoznali. Zanimive glasbene in glasovne predloge pa prepustite radijcem. Če nimate veliko izkušenj s pripravo vsebine ali pa bi vse skupaj raje prepustili radijskim oglaševalcem, ki imajo veliko izkušenj, poskrbite, da boste pripravili podatke, ki so relevantni za prodajo vašega izdelka.
Ne kupujete reklame – kupujete občinstvo
Radijske postaje prodajajo čas in prodajajo dostop do trgov. Ključna značilnost radijske postaje je njeno delovanje – vrsta programa, ki ga ima, in slog napovedovalcev. Vse to določa občinstvo, ki ga zagotavlja oglaševalcem. Nekateri najpogostejši opisi radijskih postaj so:
- Lestvice top hitov,
- Vsi govorijo,
- Progresivni rock,
- Evergreen,
- Novice,
- Klasična,
- …
Nekatere lokalne postaje so povezane z nacionalnimi omrežji. Te postaje imajo večjo verodostojnost kot vir novic in bodo tudi oglasi na teh postajah lahko izpadli bolj verodostojno.

Nakup radijskega časa: izberite dnevne dele
Radijske postaje oblikujejo svoj program tako, da pritegnejo določene poslušalce, nato pa te poslušalce v majhnih korakih prodajo oglaševalcem. Radijska postaja ima oglasni prostor približno 10 – 18 minut na uro, ki ga prodaja v korakih po sekundah. Niso pa vse minute vrednotene enako. Velikost občinstva se skozi dan drastično spreminja.
Dan ni razdeljen na ure, temveč na dnevne dele, približno tako:
Jutro: čas vožnje, od 6. do 10. ure, ima največ poslušalcev. Takrat so poslušalci tudi najbolj dovzetni – pripravljeni na novice tega dne in tudi novice vaše ponudbe..
Dopoldne: od 10. do 15. ure, bo poslušalcev precej manj, a so določeni postaji pogosto zelo zvesti. Ti ljudje med delom poslušajo radio in pri poslušanju sledijo zelo predvidljivim navadam. Če boste to tudi storili, boste z dnevnim oglaševanjem z istim sporočilom hitro ozaveščali te ljudi.
Popoldne: čas vožnje, od 15.00 do 19. ure je skoraj toliko občinstva kot med jutranjim časom vožnje. Ti poslušaci so morda bolj nakupovalno razpoloženi kot tisti, ki hitijo zjutraj v službo.
Poslušanje radia hitro pade, ko ljudje pridejo domov in izstopijo iz avtomobilov. Večer pripada televiziji, razen za zaposlene v večizmenskem delovniku. Če kupujete radijski čas v mestu, kjer tovarne delujejo neprekinjeno, ne upoštevajte navedenega dela časa, saj so tamkajšnje lokalne radijske postaje lahko izredno prilagojene tovarniškim izmenam. Radio na delovnem mestu ima močan vpliv.
Večerni dnevni del traja od 19. ure dalje. do polnoči in pozno zvečer od polnoči do 6. ure zjutraj. V tem času bo manj poslušalcev, lahko je več zvestih poslušalcev. Ti poslušalci so se zavestno odločili, da bodo poslušali radio in ne bodo gledali televizije. Z ustreznim kreativnim pristopom, analizo in predvajanjem so lahko tudi večerne ure pomembne za oglaševanje. Če vam večer omogoči dostop do pravega trga, je morda najboljši čas za nakup, sploh v današnjem času, ko veliko nakupov poteka preko spleta in to zvečer, ko smo zleknjeni na kavču po napornem dnevu.
Frekvenca
Radijski oglasi zahtevajo ponavljanje, da delujejo. Kolikšno je priporočljivo vrtenje oglasa na eni postaji se posvetujte z radijsko postajo, po prvih oglaševanjih pa boste sami že dobili občutek. Pri mreži lokalnih radijskih postaj verjamemo, da je najpomembnejši doseg publike, kajti včasih lahko s preveliko frekvenco dosežemo ravno nasproten učinek, kjer poslušalci dobijo občutek, da smo preveč vsiljivi.
Najprej poskrbite za pripravo dobrega oglasa, nato pa določite postaje, ki najbolje ustrezajo vašemu trgu. Z nekaj sreče boste morda celo našli priljubljenega radijskega voditelja z velikimi poslušalci, ki se bo osebno zanimal za vaš izdelek ali storitev in prenesel sporočilo v živo med njegovo oddajo. To bo dodatno spodbudilo vašo radijsko izpostavljenost.
Na mreži lokalnih radijskih postaj smo za vas vedno pripravljeni z aktualno ponudbo in velikim dosegom. Preverite tukaj, zakaj je doseg tako pomemben.
Katero radijsko postajo naj izberem?
Vaš ciljni trg določa vrsto radijske postaje, na kateri se odločite za oglaševanje. Če želite na primer nagovoriti moške med 18. in 30. letom, boste morda želeli razmisliti o oglaševanju na postaji z več športne vsebine ali rock postaji.
Ker svoj izdelek ali storitev poznate bolje kot kdorkoli drug, je dobro, če primer oglasa napišete sami. Poskrbite, da boste prednosti vašega izdelka ali storitve sporočili tako, da se bodo poslušalci takoj prepoznali. Zanimive glasbene in glasovne predloge pa prepustite radijcem. Če nimate veliko izkušenj s pripravo vsebine ali pa bi vse skupaj raje prepustili radijskim oglaševalcem, ki imajo veliko izkušenj, poskrbite, da boste pripravili podatke, ki so relevantni za prodajo vašega izdelka.
Ne kupujete reklame – kupujete občinstvo
Radijske postaje prodajajo čas in prodajajo dostop do trgov. Ključna značilnost radijske postaje je njeno delovanje – vrsta programa, ki ga ima, in slog napovedovalcev. Vse to določa občinstvo, ki ga zagotavlja oglaševalcem. Nekateri najpogostejši opisi radijskih postaj so:
- Lestvice top hitov,
- Vsi govorijo,
- Progresivni rock,
- Evergreen,
- Novice,
- Klasična,
- …
Nekatere lokalne postaje so povezane z nacionalnimi omrežji. Te postaje imajo večjo verodostojnost kot vir novic in bodo tudi oglasi na teh postajah lahko izpadli bolj verodostojno.
Nakup radijskega časa: izberite dnevne dele
Radijske postaje oblikujejo svoj program tako, da pritegnejo določene poslušalce, nato pa te poslušalce v majhnih korakih prodajo oglaševalcem. Radijska postaja ima oglasni prostor približno 10 – 18 minut na uro, ki ga prodaja v korakih po sekundah. Niso pa vse minute vrednotene enako. Velikost občinstva se skozi dan drastično spreminja.
Dan ni razdeljen na ure, temveč na dnevne dele, približno tako:
Jutro: čas vožnje, od 6. do 10. ure, ima največ poslušalcev. Takrat so poslušalci tudi najbolj dovzetni – pripravljeni na novice tega dne in tudi novice vaše ponudbe..
Dopoldne: od 10. do 15. ure, bo poslušalcev precej manj, a so določeni postaji pogosto zelo zvesti. Ti ljudje med delom poslušajo radio in pri poslušanju sledijo zelo predvidljivim navadam. Če boste to tudi storili, boste z dnevnim oglaševanjem z istim sporočilom hitro ozaveščali te ljudi.
Popoldne: čas vožnje, od 15.00 do 19. ure je skoraj toliko občinstva kot med jutranjim časom vožnje. Ti poslušaci so morda bolj nakupovalno razpoloženi kot tisti, ki hitijo zjutraj v službo.
Poslušanje radia hitro pade, ko ljudje pridejo domov in izstopijo iz avtomobilov. Večer pripada televiziji, razen za zaposlene v večizmenskem delovniku. Če kupujete radijski čas v mestu, kjer tovarne delujejo neprekinjeno, ne upoštevajte navedenega dela časa, saj so tamkajšnje lokalne radijske postaje lahko izredno prilagojene tovarniškim izmenam. Radio na delovnem mestu ima močan vpliv.
Večerni dnevni del traja od 19. ure dalje. do polnoči in pozno zvečer od polnoči do 6. ure zjutraj. V tem času bo manj poslušalcev, lahko je več zvestih poslušalcev. Ti poslušalci so se zavestno odločili, da bodo poslušali radio in ne bodo gledali televizije. Z ustreznim kreativnim pristopom, analizo in predvajanjem so lahko tudi večerne ure pomembne za oglaševanje. Če vam večer omogoči dostop do pravega trga, je morda najboljši čas za nakup, sploh v današnjem času, ko veliko nakupov poteka preko spleta in to zvečer, ko smo zleknjeni na kavču po napornem dnevu.
Frekvenca
Radijski oglasi zahtevajo ponavljanje, da delujejo. Kolikšno je priporočljivo vrtenje oglasa na eni postaji se posvetujte z radijsko postajo, po prvih oglaševanjih pa boste sami že dobili občutek. Pri mreži lokalnih radijskih postaj verjamemo, da je najpomembnejši doseg publike, kajti včasih lahko s preveliko frekvenco dosežemo ravno nasproten učinek, kjer poslušalci dobijo občutek, da smo preveč vsiljivi.
Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.
Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno prek tega obrazca:
Error: Contact form not found.