Kako združiti različne oglaševalske kanale v učinkovito oglaševanje?

0
(0)

Oglaševanje s pomočjo različnih medijskih vsebin je zagotovo najučinkovitejše. Ljudje smo namreč zelo vizualna bitja. Veliko raje, kot fotografijo izdelka/storitve, si raje predstavljamo, vizualiziramo, kako se ob uporabi tega izdelka/storitve počutimo. In kako najlažje to dosežemo?

Oglaševanje na radiu

Oglasi na radiu puščajo naši domišljiji prosto pot. Za primer: peljemo se v službo in slišimo ugodno akcijo določenega ponudnika, v kolikor smo že nameravali kupiti izdelek, nas je sedaj oglas spodbudil k nakupu. Lahko si predstavljamo, da smo doma in pri kakšnem svojem opravilu slišimo zabaven oglas, ki nam ostane v spominu. Čez čas seveda na ta oglas pozabimo, a pri naslednjem nakupu izberemo morda prav ta izdelek in se tako odločimo za oglaševanega ponudnika.

Vizualizacija je pomembno orodje pri nakupu izdelka

Pravijo, da »fotografija pove več kot 1000 besed«. Ob predvajanju oglasa na radiu, nam je omogočeno, da si fotografijo ustvarimo sami – s pomočjo vizualizacije. V času ko vizualiziramo seveda v to vložimo veliko občutkov. Ker je kombiniranje različnih oglaševalskih kanalov izredno pomembno, se lahko ob slišanem radijskem oglasu tudi spomnimo na oglas, ki smo ga nedavno videli na Facebooku ali kakšnem drugem oglaševalskem kanalu.

Vir: Unsplash.

Radio izjemno poveča odzivnost

Ne glede na priljubljenost digitalne izpostavitve v zadnjem času, radio izredno vpliva na odzivnost. Za primer, v raziskavah britanskega radijskega oglaševalskega biroja RAB (Radio Advertising Bureau) so spremljali povečanje prodaje in povečanje prepoznavnosti 17 uveljavljenih blagovnih znamk, med katerimi so Dove, Head & Shoulders, Kellogg’s, Nescafe in druge, kjer so uveljavljene blagovne znamke preizkusile novo metodo oglaševanja in so 10 % oglaševalskega budgeta, namenile oglaševanju na radiu.

Oglaševanje na lokalnih radijih je ugodno glede na odzive

Ravno zaradi kratkih sporočil, ki so po večini usmerjene k dejanjem, je radijsko oglaševanje usmerjeno k akciji, oglasi pogosto vsebujejo čustva, ker ni določene slike, se poslušalec zelo hitro poistoveti z blagovno znamko in poleg tega, da so odličen dopolnilni medij za oglaševanje, nosi oglaševanje na radiu v primerjavi z vloženimi sredstvi veliko učinkov. V teh časih, ko se vsa prodaja nekoliko bolj odvija preko spleta ali pa lokalno, je oglaševanje na lokalnih radijskih mrežah še kako pomembno.

Za več informacij smo za vas na voljo: aleks.zist@znr.si, na naši spletni strani: Lokalne radijske mreže, pišete nam lahko tudi preko kontaknega obrazca:

Error: Contact form not found.

Ocenite vsebino

Klikni na zvezdico in oceni!

Povprečna ocena 0 / 5. Seštevek ocen:: 0

Zaenkrat ni oceni. Bodi prvi/prva, ki bo ocenila vsebino.

Deli:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Objavi tudi ti!

Oglas: 365 x 270
Novice
Kategorije

Prijavi se na novice

Spremljaj novosti s področja razvoja blagovnih znamk.

Preberi še: