SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
sreda, 24 februarja, 2021
  • Login
  • Register
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
No Result
View All Result
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
Home Poslovni svet

Kako združiti različne oglaševalske kanale v učinkovito oglaševanje?

by MDC
24. julija, 2020
in Poslovni svet
128 6
0
Zakaj oglaševati na radiu?
154
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Oglaševanje s pomočjo različnih medijskih vsebin je zagotovo najučinkovitejše. Ljudje smo namreč zelo vizualna bitja. Veliko raje, kot fotografijo izdelka/storitve, si raje predstavljamo, vizualiziramo, kako se ob uporabi tega izdelka/storitve počutimo. In kako najlažje to dosežemo?

Oglaševanje na radiu

Oglasi na radiu puščajo naši domišljiji prosto pot. Za primer: peljemo se v službo in slišimo ugodno akcijo določenega ponudnika, v kolikor smo že nameravali kupiti izdelek, nas je sedaj oglas spodbudil k nakupu. Lahko si predstavljamo, da smo doma in pri kakšnem svojem opravilu slišimo zabaven oglas, ki nam ostane v spominu. Čez čas seveda na ta oglas pozabimo, a pri naslednjem nakupu izberemo morda prav ta izdelek in se tako odločimo za oglaševanega ponudnika.

Vizualizacija je pomembno orodje pri nakupu izdelka

Pravijo, da »fotografija pove več kot 1000 besed«. Ob predvajanju oglasa na radiu, nam je omogočeno, da si fotografijo ustvarimo sami – s pomočjo vizualizacije. V času ko vizualiziramo seveda v to vložimo veliko občutkov. Ker je kombiniranje različnih oglaševalskih kanalov izredno pomembno, se lahko ob slišanem radijskem oglasu tudi spomnimo na oglas, ki smo ga nedavno videli na Facebooku ali kakšnem drugem oglaševalskem kanalu.

Vir: Unsplash.

Radio izjemno poveča odzivnost

Ne glede na priljubljenost digitalne izpostavitve v zadnjem času, radio izredno vpliva na odzivnost. Za primer, v raziskavah britanskega radijskega oglaševalskega biroja RAB (Radio Advertising Bureau) so spremljali povečanje prodaje in povečanje prepoznavnosti 17 uveljavljenih blagovnih znamk, med katerimi so Dove, Head & Shoulders, Kellogg’s, Nescafe in druge, kjer so uveljavljene blagovne znamke preizkusile novo metodo oglaševanja in so 10 % oglaševalskega budgeta, namenile oglaševanju na radiu.

Oglaševanje na lokalnih radijih je ugodno glede na odzive

Ravno zaradi kratkih sporočil, ki so po večini usmerjene k dejanjem, je radijsko oglaševanje usmerjeno k akciji, oglasi pogosto vsebujejo čustva, ker ni določene slike, se poslušalec zelo hitro poistoveti z blagovno znamko in poleg tega, da so odličen dopolnilni medij za oglaševanje, nosi oglaševanje na radiu v primerjavi z vloženimi sredstvi veliko učinkov. V teh časih, ko se vsa prodaja nekoliko bolj odvija preko spleta ali pa lokalno, je oglaševanje na lokalnih radijskih mrežah še kako pomembno.

Za več informacij smo za vas na voljo: aleks.zist@znr.si, na naši spletni strani: Lokalne radijske mreže, pišete nam lahko tudi preko kontaknega obrazca:

    Sprejemam splošne pogoje*

    Related Posts

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?
    Poslovni svet

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020
    Zakaj oglaševati na radiu?
    Poslovni svet

    Priprava marketinške kampanje v sodelovanju z radijem

    30. septembra, 2020
    Zakaj se odločiti za radijsko oglaševanje?
    Poslovni svet

    Zakaj oglaševati na lokalnih radijskih postajah?

    9. septembra, 2020
    Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo
    Podjetniške in poslovne storitve

    Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo

    25. avgusta, 2020
    Rabljeni avto Simona Kodrič
    Nasveti strokovnjakov

    Zakaj so stranke tako vesele dobrega nasveta pri nakupu avtomobila?

    Zakaj oglaševati na radiu?
    Poslovni svet

    Ali lahko na radiu nagovorimo več strank z manj objavami?

    5. avgusta, 2020
    • Trending
    • Comments
    • Latest
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    14. novembra, 2017
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Že imate svoj smetarnik? Izberite pravo obliko in kakovost

    19. julija, 2017
    proizvodna hala Soven d.o.o.

    Moja izbira je naravno ležišče Soven – iz naravne ovčje volne

    17. julija, 2018
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    27. junija, 2017
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    3
    Enostavno potujte

    Enostavno potujte

    1
    elektronabava modri dom

    9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

    1
    Pikapolonica otroška prodajalna

    OTROŠKE PRODAJALNE PIKAPOLONICA – s poudarkom na varnosti v avtomobilu

    1
    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020
    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    15. decembra, 2020
    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020

    Recent News

    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020

    Kategorije

    • Aranžerstvo in dekoraterstvo
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Domov
    • Domovi
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Elektrika
    • Fitnes in skupinske vadbe
    • Gostinstvo in turizem – hrana, turizem in kultura
    • Gradbeni material; Kovinski izdelki in oprema; Krovstvo
    • Humanitarna in dobrodelna dejavnost
    • Igrače in igralni pripomočki
    • Izdelki
    • Izdelki iz volne
    • Izobraževalne institucije
    • kleparstvo in tesarstvo
    • Lepota in zdravje
    • Marketinški bum
    • masažne kadi in savne
    • Nasveti strokovnjakov
    • Novosti
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Pijače
    • Podjetniške in poslovne storitve
    • Pohištvo in oprema
    • Poslovni svet
    • Predstavitve
    • Računalništvo in informatika
    • Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije
    • Razpisi
    • Šport in prosti čas
    • Svet-bz.si
    • Svetila
    • Tapetništvo
    • Trgovina
    • Trgovina; Bazeni
    • Trgovina; Ogrevalna tehnika; Klima in prezračevanje
    • Zaposlovanje
    • Zdravstvo
    • Znanost, izobraževanje računalništvo

    Zasebnost

    • Splošni pogoji
    • Zasebnost

    Pišite nam

    Oglašujte z nami na portalu Svet blagovnih znamk in predstavite svoje podjetje – vlagajte v svojo blagovno znamko.

    Oddajte prispevek.

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Poišči podjetje
      • Avtomobilizem in pot
      • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
      • Hrana, turizem in kultura
      • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
      • Znanost, računalništvo, izobraževanje
      • Lepota in zdravje
      • Poslovni svet
      • Okolje, obrt, domači izdelki
      • Šport in prosti čas
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Stran uporablja piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani sprejemate uporabo piškotkov Politika zasebnosti.