Eden najtežjih izzivov, s katerimi se tržniki soočajo, je ne glede na kanal, ki ga uporabljajo, primeren poziv k dejanju na koncu sporočil. Ne glede na to, ali gre za »Pokliči zdaj« na koncu vašega radijskega oglasa ali povezavo do spletnega mesta v objavi na Facebooku, lahko odličen poziv k dejanju povzroči ali prekine učinkovitost vaših marketinških prizadevanj
Kako pa ugotovite, ali vaše trženje potrebuje močnejši poziv k dejanju? Morda ste z rezultati, ki ste jih dosegli, nekoliko zadovoljni, kaj pa, če obstaja možnost, da lahko naredite boljše?
1. Ne vidite rezultatov
Če vaše trženje ne ustvarja rezultatov ali konverzij, je verjetno pravi čas, da si ogledate svoj poziv k akciji in ugotovite, kakšne morebitne izboljšave bi lahko naredili.
2. Vaš poziv k dejanju je nejasen
Ljudje se najbolje odzivajo na jasna navodila in nizke ovire za dokončanje akcije. Ali je vaš CTA poslušalcu jasen glede na nadaljnje korake? Kaj natančno bodo prejeli z naslednjimi koraki in zakaj bi se točno vključili? Na splošno naj bodo vaši CTA jasni in natančni, tako da bodo ljudje spodbujeni, da bodo izvedli samo en ukrep (ne različnih). V skladu z najboljšimi praksami radijskega oglaševanja boste želeli akcijo jasno opredeliti in jo olajšati, saj poslušalec med poslušanjem v avtu morda ne bo mogel ustaviti in zapisovati informacij.

3. Neprimeren jezik, ki ne kaže nujnosti
Brez očarljivega sporočila, ki vzbudi poslušalčevo domišljijo, bo vaš CTA preprosto padel na gluha ušesa. Radijski oglas bi na primer moral potrošniku naročiti, naj stori nekaj takega: »Obiščite naše spletno mesto in zahtevajte današnjo ekskluzivno promocijsko kodo«. Zaradi tega so navdušeni, da gre za ekskluzivno posebnost, ki bo na voljo le omejen čas. Če jih vaš oglas preprosto pokliče na telefonsko številko, ne boste našli veliko ljudi, ki bi našli nujne razloge za to.
4. Ne govorite jezika občinstva
Čeprav je vaš CTA lahko jasen in kratek, ste morda v težavah, če se ne nanaša posebej na vaše občinstvo. Na enem koncu spektra je morda preveč specifičen za panogo ali težak v žargonu. Po drugi strani pa morda v sporočilu preprosto manjka pravilno ciljno skupino, na katero nameravate ciljati. V radijskih oglasih boste želeli uporabiti jezik, ki ne bo govoril samo o skupini potrošnikov, na katero ciljate, ampak tudi o njihovi motivaciji.
5. Vaš CTA je preblizu konkurenci
Čeprav je v redu, če uporabljate sporočanje, ki je sprejemljivo v določeni panogi, če se vaš CTA sliši preblizu tistemu, kar uporablja vaša konkurenca, se bo vaš klic k dejanju zagotovo izgubil v naključnem premeščanju. Vsekakor lahko uporabite navdih svojih tekmecev, vsekakor pa se izogibajte neposrednemu kopiranju tega, kar ponujajo, ali tega, kako uporabljajo svoje CTA-je. Bistvo je, da če vaš poziv k dejanju zveni kot kopiran od konkurenta, vam ne bo omogočil, da ustvarite svoje individualno podjetje ali blagovno znamko. Oglejte si svoje pozive k dejanju, zlasti v radijskih oglasih. Nato boste lahko ugotovili, ali vaše trženje potrebuje močnejši poziv k dejanju, in temu ustrezno prilagodili načrt igre CTA. Pišite nam na Info@znr.si in naši strokovnjaki v združenju neodvisnih radijev vam bodo sestavili primeren oglas ter odziven poziv za vaše stranke.
Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.
Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno prek tega obrazca:
Error: Contact form not found.