SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
ponedeljek, 1 marca, 2021
  • Login
  • Register
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
  • Domov
  • Poišči podjetje
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Hrana, turizem in kultura
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Znanost, računalništvo, izobraževanje
    • Lepota in zdravje
    • Poslovni svet
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Šport in prosti čas
  • Predstavitve
  • Nasveti
  • Novosti
No Result
View All Result
SVET BLAGOVNIH ZNAMK
No Result
View All Result
Home Nasveti strokovnjakov

Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

by MDC
10. novembra, 2020
in Nasveti strokovnjakov
134 1
0
Zakaj oglaševati na radiu?
155
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Eden najtežjih izzivov, s katerimi se tržniki soočajo, je ne glede na kanal, ki ga uporabljajo, primeren poziv k dejanju na koncu sporočil. Ne glede na to, ali gre za »Pokliči zdaj« na koncu vašega radijskega oglasa ali povezavo do spletnega mesta v objavi na Facebooku, lahko odličen poziv k dejanju povzroči ali prekine učinkovitost vaših marketinških prizadevanj

Kako pa ugotovite, ali vaše trženje potrebuje močnejši poziv k dejanju? Morda ste z rezultati, ki ste jih dosegli, nekoliko zadovoljni, kaj pa, če obstaja možnost, da lahko naredite boljše?

1. Ne vidite rezultatov

Če vaše trženje ne ustvarja rezultatov ali konverzij, je verjetno pravi čas, da si ogledate svoj poziv k akciji in ugotovite, kakšne morebitne izboljšave bi lahko naredili.

2. Vaš poziv k dejanju je nejasen

Ljudje se najbolje odzivajo na jasna navodila in nizke ovire za dokončanje akcije. Ali je vaš CTA poslušalcu jasen glede na nadaljnje korake? Kaj natančno bodo prejeli z naslednjimi koraki in zakaj bi se točno vključili? Na splošno naj bodo vaši CTA jasni in natančni, tako da bodo ljudje spodbujeni, da bodo izvedli samo en ukrep (ne različnih). V skladu z najboljšimi praksami radijskega oglaševanja boste želeli akcijo jasno opredeliti in jo olajšati, saj poslušalec med poslušanjem v avtu morda ne bo mogel ustaviti in zapisovati informacij.

Vir: Unsplash.

3. Neprimeren jezik, ki ne kaže nujnosti

Brez očarljivega sporočila, ki vzbudi poslušalčevo domišljijo, bo vaš CTA preprosto padel na gluha ušesa. Radijski oglas bi na primer moral potrošniku naročiti, naj stori nekaj takega: »Obiščite naše spletno mesto in zahtevajte današnjo ekskluzivno promocijsko kodo«. Zaradi tega so navdušeni, da gre za ekskluzivno posebnost, ki bo na voljo le omejen čas. Če jih vaš oglas preprosto pokliče na telefonsko številko, ne boste našli veliko ljudi, ki bi našli nujne razloge za to.

4. Ne govorite jezika občinstva

Čeprav je vaš CTA lahko jasen in kratek, ste morda v težavah, če se ne nanaša posebej na vaše občinstvo. Na enem koncu spektra je morda preveč specifičen za panogo ali težak v žargonu. Po drugi strani pa morda v sporočilu preprosto manjka pravilno ciljno skupino, na katero nameravate ciljati. V radijskih oglasih boste želeli uporabiti jezik, ki ne bo govoril samo o skupini potrošnikov, na katero ciljate, ampak tudi o njihovi motivaciji.

5. Vaš CTA je preblizu konkurenci

Čeprav je v redu, če uporabljate sporočanje, ki je sprejemljivo v določeni panogi, če se vaš CTA sliši preblizu tistemu, kar uporablja vaša konkurenca, se bo vaš klic k dejanju zagotovo izgubil v naključnem premeščanju. Vsekakor lahko uporabite navdih svojih tekmecev, vsekakor pa se izogibajte neposrednemu kopiranju tega, kar ponujajo, ali tega, kako uporabljajo svoje CTA-je. Bistvo je, da če vaš poziv k dejanju zveni kot kopiran od konkurenta, vam ne bo omogočil, da ustvarite svoje individualno podjetje ali blagovno znamko. Oglejte si svoje pozive k dejanju, zlasti v radijskih oglasih. Nato boste lahko ugotovili, ali vaše trženje potrebuje močnejši poziv k dejanju, in temu ustrezno prilagodili načrt igre CTA. Pišite nam na Info@znr.si in naši strokovnjaki v združenju neodvisnih radijev vam bodo sestavili primeren oglas ter odziven poziv za vaše stranke.

Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.

Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno prek tega obrazca:

    Sprejemam splošne pogoje*

    Related Posts

    Zaposlitev avtista?
    Nasveti strokovnjakov

    5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

    17. novembra, 2020
    Zakaj oglaševati na radiu?
    Nasveti strokovnjakov

    Zakaj se odločiti za radijsko oglaševanje?

    10. avgusta, 2020
    Rabljeni avto Simona Kodrič
    Nasveti strokovnjakov

    Zakaj so stranke tako vesele dobrega nasveta pri nakupu avtomobila?

    Zakaj oglaševati na radiu?
    Nasveti strokovnjakov

    Zakaj je pomemben doseg pri radijskem oglaševanju?

    31. julija, 2020
    Nasveti strokovnjakov

    Se lotevate polaganja keramičnih ploščic?

    Dom, vrt in hišni ljubljenčki

    Kako prihraniti pri detergentu in narediti umivanje posode zabavnejše?

    6. aprila, 2020
    • Trending
    • Comments
    • Latest
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    14. novembra, 2017
    Letna kuhinja naj bo funkcionalna in odporna na vremenske vplive

    Že imate svoj smetarnik? Izberite pravo obliko in kakovost

    19. julija, 2017
    proizvodna hala Soven d.o.o.

    Moja izbira je naravno ležišče Soven – iz naravne ovčje volne

    17. julija, 2018
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    27. junija, 2017
    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    Konstrukcije – od ideje do izvedbe

    3
    Enostavno potujte

    Enostavno potujte

    1
    elektronabava modri dom

    9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

    1
    Pikapolonica otroška prodajalna

    OTROŠKE PRODAJALNE PIKAPOLONICA – s poudarkom na varnosti v avtomobilu

    1
    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020
    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    RENS H JK – prehransko dopolnilo za najmlajše otroke

    15. decembra, 2020
    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    Kako se avtist lahko izogne mobingu?

    7. decembra, 2020

    Recent News

    RENS H – prehransko dopolnilo

    RENS H – prehransko dopolnilo

    21. decembra, 2020

    RENS HH Plus za odrasle

    18. decembra, 2020

    Kategorije

    • Aranžerstvo in dekoraterstvo
    • Avtomobilizem in pot
    • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
    • Domov
    • Domovi
    • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
    • Elektrika
    • Fitnes in skupinske vadbe
    • Gostinstvo in turizem – hrana, turizem in kultura
    • Gradbeni material; Kovinski izdelki in oprema; Krovstvo
    • Humanitarna in dobrodelna dejavnost
    • Igrače in igralni pripomočki
    • Izdelki
    • Izdelki iz volne
    • Izobraževalne institucije
    • kleparstvo in tesarstvo
    • Lepota in zdravje
    • Marketinški bum
    • masažne kadi in savne
    • Nasveti strokovnjakov
    • Novosti
    • Okolje, obrt, domači izdelki
    • Pijače
    • Podjetniške in poslovne storitve
    • Pohištvo in oprema
    • Poslovni svet
    • Predstavitve
    • Računalništvo in informatika
    • Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije
    • Razpisi
    • Šport in prosti čas
    • Svet-bz.si
    • Svetila
    • Tapetništvo
    • Trgovina
    • Trgovina; Bazeni
    • Trgovina; Ogrevalna tehnika; Klima in prezračevanje
    • Zaposlovanje
    • Zdravstvo
    • Znanost, izobraževanje računalništvo

    Zasebnost

    • Splošni pogoji
    • Zasebnost

    Pišite nam

    Oglašujte z nami na portalu Svet blagovnih znamk in predstavite svoje podjetje – vlagajte v svojo blagovno znamko.

    Oddajte prispevek.

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    No Result
    View All Result
    • Domov
    • Poišči podjetje
      • Avtomobilizem in pot
      • Dom, vrt in hišni ljubljenčki
      • Hrana, turizem in kultura
      • Družina, odraščanje in vzgoja, odnosi
      • Znanost, računalništvo, izobraževanje
      • Lepota in zdravje
      • Poslovni svet
      • Okolje, obrt, domači izdelki
      • Šport in prosti čas
    • Predstavitve
    • Nasveti
    • Novosti

    © 2020 Svet blagovnih Znamk

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Stran uporablja piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani sprejemate uporabo piškotkov Politika zasebnosti.