• Objava za podjetja
    • Oglaševanje
    • Mnenja strank
    • Pišite za nasvet strokovnjaka
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK
    Advertisement
    • Domov
      • All
      • Predstavitve
      • Nasveti strokovnjakov
      • Novosti
      darilo za rojstni dan
      Predstavitve

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      30/11/2021
      90
      Priljubljeno
      Marketinški bum

      Priprava vsebine za spletne strani

      31/10/2021
      78
      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
      Novosti

      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

      31/10/2021
      124
      Prednosti klimatskih naprav Daikin
      Poslovni svet

      Prednosti klimatskih naprav Daikin

      09/06/2021
      80
      Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
      Poslovni svet

      Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

      03/06/2021
      177
      Access Bars®
      Lepota in zdravje

      Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

      03/06/2021
      167
      Izdelava spletne strani
      Nasveti strokovnjakov

      Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

      31/10/2021
      355
      Volna Soven
      Okolje, obrt, domači izdelki

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      31/10/2021
      421
    • Predstavitve
      darilo za rojstni dan

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      Volna Soven

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

      Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

      Združenje neodvisnih radiev

      Združenje neodvisnih radiev

      Potovanje v manjših skupinah

      Potovanje v manjših skupinah

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      Trending Tags

      • Nasveti
        Access Bars®

        Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

        Izdelava spletne strani

        Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        RENS-prehransko-dopolnilo

        RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

        Zaposlitev avtista?

        5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

        Trending Tags

        • prezračevanje
        • letna kuhinja
      • Novosti
        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

        Naravna novoletna darila iz volne

        Naravna novoletna darila iz volne

        Moja klima s stilom

        Moja klima s stilom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        Trending Tags

        • Kategorije
        • Priljubljeno
        No Result
        View All Result
        • Domov
          • All
          • Predstavitve
          • Nasveti strokovnjakov
          • Novosti
          darilo za rojstni dan
          Predstavitve

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          30/11/2021
          90
          Priljubljeno
          Marketinški bum

          Priprava vsebine za spletne strani

          31/10/2021
          78
          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
          Novosti

          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

          31/10/2021
          124
          Prednosti klimatskih naprav Daikin
          Poslovni svet

          Prednosti klimatskih naprav Daikin

          09/06/2021
          80
          Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
          Poslovni svet

          Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

          03/06/2021
          177
          Access Bars®
          Lepota in zdravje

          Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

          03/06/2021
          167
          Izdelava spletne strani
          Nasveti strokovnjakov

          Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

          31/10/2021
          355
          Volna Soven
          Okolje, obrt, domači izdelki

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          31/10/2021
          421
        • Predstavitve
          darilo za rojstni dan

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          Volna Soven

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

          Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

          Združenje neodvisnih radiev

          Združenje neodvisnih radiev

          Potovanje v manjših skupinah

          Potovanje v manjših skupinah

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          Trending Tags

          • Nasveti
            Access Bars®

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            Izdelava spletne strani

            Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            RENS-prehransko-dopolnilo

            RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

            Zaposlitev avtista?

            5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

            Trending Tags

            • prezračevanje
            • letna kuhinja
          • Novosti
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

            Naravna novoletna darila iz volne

            Naravna novoletna darila iz volne

            Moja klima s stilom

            Moja klima s stilom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            Trending Tags

            • Kategorije
            • Priljubljeno
            No Result
            View All Result
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK
            No Result
            View All Result
            Home Marketinški bum

            Kupci zaupajo v zanesljivo vsebino iz znanega vira

            by Janja svet-BZ.si
            25. marca, 2021
            in Marketinški bum, Podjetniške in poslovne storitve, Poslovni svet, Predstavitve
            Reading Time: 2 mins read
            20 0
            A A
            0
            Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
            11
            SHARES
            88
            VIEWS
            Share on FacebookShare on Twitter
            0
            (0)

            Neposredno nagovarjanje kupca, da se naj odloči in kupi prav naš izdelek/storitev je le še del direktne prodaje. Vsebinski marketing z izobraževalno vsebino, usmerjeno v svetovanje kupcem, je v Sloveniji šele v povojih, najbolj se ga poslužujejo podjetja, z razvitim marketing oddelkom, ali pa manjši podjetniki in freelancerji z ustvarjanjem bloga.

            V tujini se že več let daje poudarek na svetovanju kupcem preko vsebinskega marketinga. DemandGren je leta 2012 v raziskavi »Čemu dajati prednost pri vsebinah?« ugotovilo, da 75 % anketirancev spremlja ponudnike, ki preko vsebin dajejo kupcu rešitev, ne pa prodajno sporočilo. Raziskava je pokazala potrebo, da marketing in/oz. tržniki ponovno preučijo svoje prodajne strategije in se pri vsebinah usmerijo v potencialnega kupca ter mu preko vsebin dajejo možnost, da razume njihovo poslovanje, cilje, namen. Kupec se s tem prej poistoveti, tako, da najde rešitev za svoje potrebe in šele nato, ko se v to prepriča preko vsebin na spletu, kontaktira podjetje, kjer prodajalec zaključi prodajni proces.

            V raziskavi je kar 55 % vprašanih izrazilo, da se bolj kot na specifikacijo izdelka osredotočajo na vrednost, ki jim jo le-ta prinaša. Večji pomen pridobiva priporočilo, pri katerem oseba izpostavi rešitev problema preko občutkov – kako ji je izdelek/storitev izboljšala kakovost življenja ali zadovoljilo neko potrebo.

            Raziskava je prav tako poudarila pomen “zanesljive” vsebine. Na vprašanje, kako so se njihove potrošne navade spremenile v zadnjem letu, je kar 60 % vprašanih odgovorilo, da dajejo večji poudarek zanesljivosti vira ustvarjalca vsebine. Ugotovitve raziskave so pokazale, da je kar 77 % anketiranih pripravljenih deliti osnovne podatke (Ime in Priimek, Ime podjetja (če ga imajo) in Elektronski naslov) v zameno za to, da dobijo priročnik določenega podjetja v tiskani obliki, 75 % anketiranih pa poda te podatke v zameno za e-priročnik. Nasprotno pa, za vizualno vsebino, ki je bolj privlačna in neformalna,  pričakujejo takojšen dostop – več kot tri četrtine (kar 74 %) pričakuje dostop do te vsebine brez registracije.

            Računalnik je že skoraj zastarel, kot primarni raziskovalni program za pridobivanje informacij. Kar 40% anketirancev izjavlja, da pogosteje dostopajo do vsebin na svojem mobilnem telefonu, 23% pa pogosteje uporablja tablično napravo.

            V primeru, da so naše stranke podjetja (prodaja B2B), je vsebinski marketing že skoraj osnova za delovanje. V zadnjem letu se je vlaganje tudi v vsebinski marketing za kupce (B2C) izredno povečalo. Raziskava »B2C Content Marketing«, iz oktobra 2016, je pokazala, da kar 86 % anketiranih podjetij vlaga v vsebinski marketing, od tega, jih je 21 % ocenilo vsebinski marketing kot zelo uspešen, 45 % kot uspešen, le 3 % anketiranih pa je opredelilo kot njihov vsebinski marketing kot nekaj, kar ne prinaša rezultatov.

            Pri osredotočanju na vsebinski marketing je najbolj pomembna priprava dobre strategije in da se upoštevajo naslednja načela:

            • vaša vsebina naj odraža vašo blagovno znamko,
            • vsebina naj bo vidna – če pripravite odličen članek, video, intervju…katerokoli drugo vsebino, pa nihče ne bo vedel, da je vaša, ne boste od tega nič pridobili;
            • vsebina naj bo interaktivna: blogi, vsebinski članki, video posnetki, intervjuji, zanimivi oglasi, nasveti: Kako?, …
            • sebe postavite v center – ne zanemarite te vloge. Kaj povezuje vaše kupce z aplikacijo, z izdelki, s problemom in rešitvijo – VI! Unovčite to in povezujte.

            Začeti je potrebno na začetku – pričnite pri ustvarjanju dobre vsebine. Več na info@svet-bz.si.

            Kako uporaben je članek?

            S klikom na zvezdice ocenite članek!

            As you found this post useful...

            Follow us on social media!

            The Review

            Tags: člankikakovostna vsebinapisanje vsebinprispevkistrategijavsebinavsebinski marketngvsebinski prispevkizanesljiva vsebina

            Janja svet-BZ.si

            Related Posts

            darilo za rojstni dan
            Predstavitve

            Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

            by Kristijan Vuga
            30. novembra, 2021
            90
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            by svet-bz.si
            31. oktobra, 2021
            78
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            Novosti

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            by Borut Ragolič
            31. oktobra, 2021
            124
            Prednosti klimatskih naprav Daikin
            Poslovni svet

            Prednosti klimatskih naprav Daikin

            by Tina Šoštarič
            9. junija, 2021
            80
            Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
            Poslovni svet

            Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            by Napihljivko.si
            3. junija, 2021
            177
            Load More

            Iščite po kategoriji

            Najnovejši prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            Nazadnje ogledani prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            darilo za rojstni dan
            Predstavitve

            Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

            30. novembra, 2021
            90
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            31. oktobra, 2021
            78
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            Novosti

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            31. oktobra, 2021
            124
            Prednosti klimatskih naprav Daikin
            Poslovni svet

            Prednosti klimatskih naprav Daikin

            9. junija, 2021
            80
            Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
            Poslovni svet

            Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            3. junija, 2021
            177
            Access Bars®
            Lepota in zdravje

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            3. junija, 2021
            167
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK

            Ključni odgovori na vprašanja preden se odločite za nakup.

            Nasveti, novosti in predstavitve podjetij iz prve roke.

            Pridružite se nam

            Objava na portalu

            Oglašujte z nami

            Mnenja zadovoljnih strank

            Kategorije

            SPONZORIRANO

            Izdelava spletne strani – 50 % popust do 31. 5. 2021.

            070 795 798

            Nazadnje objavljeno

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Več informacij

            info@svet-bz.si
            070 795 798
            • Splošni pogoji
            • Izjava o zasebnosti

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            No Result
            View All Result
            • Predstavitve
            • Nasveti
            • Novosti
            • Kategorije
            • Priljubljeno

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            Welcome Back!

            Login to your account below

            Forgotten Password? Sign Up

            Create New Account!

            Fill the forms bellow to register

            All fields are required. Log In

            Retrieve your password

            Please enter your username or email address to reset your password.

            Log In

            Add New Playlist