Moderne marketinške strategije
Družbeni marketing
S tem, ko podprete družbeno koristni projekt, v katerega verjamete vi in tudi vaše stranke, lahko to dobro vpliva na vaš posel. Da se pravilno odločite in podprete pravi projekt, je potrebno, da si ekipa znotraj organizacije odgovori na vprašanje – kakšno je poslanstvo podjetja in komu želi pomagati. Odličen primer je blagovna znamka za prodajo čevljev Toms Shoes, ki so se namesto akcije »ob nakupu dveh parov čevljev, prejmete cenejšega zastonj«, lotili družbenega projekta »vračanje družbi«, kjer so ob vsakem nakupu čevljev s strani strank v njihovi trgovini, en par podarili v dobrodelne namene.
Marketing bližine (Close Range Marketing)
Z uporabo Wifi ali bluetooth lahko pošljete promocijska sporočila ponudbe vaših storitev ali izdelkov, vašim strankam na pametni telefon ali tablico, ko so v bližini.
Marketing odnosov
Mnoga podjetja vzpostavljajo in ohranjajo odnose z njihovimi strankami in se ne osredotočajo le na prodajo (transakcijski – prodajni marketing). Stranke, ki se poistovetijo z blagovno znamko in z njo (s podjetjem) vzpostavijo odnos, bodo posledično pri takšnem podjetju pustila več denarja. Trgovina je stara obrt in mnogi tradicionalni trgovci potrjujejo to trditev. Podjetje Walgreens je opazilo, da stranke, s katerimi je podjetje vzpostavilo odnos preko različnih trženjskih kanalov (trgovina, splet, mobilna trgovina) in le-te kupujejo pri njih preko različnih tržnih kanalov, kupijo do 6-krat več, kot povprečen potrošnik – stranka, ki pri njih kupuje le v trgovini.