Se kdaj vprašate, katera uporabna znanja, ki vam danes najbolj koristijo za življenje, ste kot otrok pridobili v šoli? Je bilo osnovno preživetveno znanje, kot je kuhanje, med njimi? Promotorji zdrave prehrane spodbujajo, da naj se otroci tudi v šoli načrtno učijo zdravega odnosa do hrane, to pomeni, da spoznajo sestavine in se naučijo tudi osnov kuhanja. Do konca osnovnošolskega izobraževanja naj bi se naučili skuhati vsaj 10 osnovnih jedi, ki bi jih kasneje kot odrasli nadgrajevali. Večino teh znanj in spretnosti naj bi pridobili doma, vendar v vseh družinah ni nujno tako. Kot ni pismenost prepuščena naključju, naj ne bi bila tudi spretnost pripravljanja hrane.
Če znajo otroci pripraviti jedi iz osnovnih sestavin, ni bojazni, da bodo lačni ne glede na gmotno stanje, v katerem živijo. Otroci bi naj znali speči kruh po osnovnem receptu, pripraviti osnovno paradižnikovo in bešamelno omako, skuhati ali speči jajca, skuhati juho, pripraviti in začiniti solato, speči piščanca, pripraviti enostaven zajtrk s kosmiči in jogurtom, skuhati puding oziroma speči biskvit, pripraviti ribjo jed in namaze za preproste malice in palačinke. Korak naprej je tudi, da si znajo hrano tudi pridelati, ampak to je že nadgradnja.