Postavljanje standardov in zastavljanje ciljev v podjetju

Strategija in cilji podjetja
0
(0)

Za dobre delovne cilje je značilno, da so povezani s strategijo in cilji podjetja. Edino dobro zastavljeni cilji lahko ustrezno usmerjajo vedenje timov in zaposlenih. Prilagojeni pa morajo biti delovnemu mestu in zmožnostim posameznika, saj nimajo smisla, če zaposleni ne vidi neposredne povezave med svojim delom in cilji, ki naj bi jih dosegli.

V podjetju morajo biti znani tudi standardi. Razlika med standardi in cilji v podjetju je v tem, da so standardi dosegljivi za večino zaposlenih in so enaki za vse zaposlene na istem delovnem mestu, cilji pa so prilagojeni zmožnostim posameznika. Dobri cilji na bi bili po modelu SMART specifični, merljivi, realni in dosegljivi, smiselni ter časovno opredeljeni. Vedno bolj pa je zaradi konkurence pomembno, da so cilji ambiciozni, takšni, da zares predstavljajo izziv in spodbudijo zaposlene k največji angažiranosti. Za cilje je pomembno, da so zastavljeni v soglasju z zaposlenim in izhajajo iz standardov, ki veljajo v podjetju.

Ocenite vsebino

Klikni na zvezdico in oceni!

Povprečna ocena 0 / 5. Seštevek ocen:: 0

Zaenkrat ni oceni. Bodi prvi/prva, ki bo ocenila vsebino.

Deli:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Objavi tudi ti!

Oglas: 365 x 270
Novice
Kategorije

Prijavi se na novice

Spremljaj novosti s področja razvoja blagovnih znamk.

Preberi še: