• Objava za podjetja
    • Oglaševanje
    • Mnenja strank
    • Pišite za nasvet strokovnjaka
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK
    Advertisement
    • Domov
      • All
      • Predstavitve
      • Nasveti strokovnjakov
      • Novosti
      darilo za rojstni dan
      Predstavitve

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      30/11/2021
      90
      Priljubljeno
      Marketinški bum

      Priprava vsebine za spletne strani

      31/10/2021
      78
      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
      Novosti

      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

      31/10/2021
      123
      Prednosti klimatskih naprav Daikin
      Poslovni svet

      Prednosti klimatskih naprav Daikin

      09/06/2021
      80
      Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
      Poslovni svet

      Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

      03/06/2021
      177
      Access Bars®
      Lepota in zdravje

      Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

      03/06/2021
      167
      Izdelava spletne strani
      Nasveti strokovnjakov

      Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

      31/10/2021
      355
      Volna Soven
      Okolje, obrt, domači izdelki

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      31/10/2021
      421
    • Predstavitve
      darilo za rojstni dan

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      Volna Soven

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

      Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

      Združenje neodvisnih radiev

      Združenje neodvisnih radiev

      Potovanje v manjših skupinah

      Potovanje v manjših skupinah

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      Trending Tags

      • Nasveti
        Access Bars®

        Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

        Izdelava spletne strani

        Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        RENS-prehransko-dopolnilo

        RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

        Zaposlitev avtista?

        5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

        Trending Tags

        • prezračevanje
        • letna kuhinja
      • Novosti
        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

        Naravna novoletna darila iz volne

        Naravna novoletna darila iz volne

        Moja klima s stilom

        Moja klima s stilom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        Trending Tags

        • Kategorije
        • Priljubljeno
        No Result
        View All Result
        • Domov
          • All
          • Predstavitve
          • Nasveti strokovnjakov
          • Novosti
          darilo za rojstni dan
          Predstavitve

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          30/11/2021
          90
          Priljubljeno
          Marketinški bum

          Priprava vsebine za spletne strani

          31/10/2021
          78
          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
          Novosti

          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

          31/10/2021
          123
          Prednosti klimatskih naprav Daikin
          Poslovni svet

          Prednosti klimatskih naprav Daikin

          09/06/2021
          80
          Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
          Poslovni svet

          Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

          03/06/2021
          177
          Access Bars®
          Lepota in zdravje

          Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

          03/06/2021
          167
          Izdelava spletne strani
          Nasveti strokovnjakov

          Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

          31/10/2021
          355
          Volna Soven
          Okolje, obrt, domači izdelki

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          31/10/2021
          421
        • Predstavitve
          darilo za rojstni dan

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          Volna Soven

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

          Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

          Združenje neodvisnih radiev

          Združenje neodvisnih radiev

          Potovanje v manjših skupinah

          Potovanje v manjših skupinah

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          Trending Tags

          • Nasveti
            Access Bars®

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            Izdelava spletne strani

            Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            RENS-prehransko-dopolnilo

            RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

            Zaposlitev avtista?

            5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

            Trending Tags

            • prezračevanje
            • letna kuhinja
          • Novosti
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

            Naravna novoletna darila iz volne

            Naravna novoletna darila iz volne

            Moja klima s stilom

            Moja klima s stilom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            Trending Tags

            • Kategorije
            • Priljubljeno
            No Result
            View All Result
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK
            No Result
            View All Result
            Home Poslovni svet

            Priprava marketinške kampanje v sodelovanju z radijem

            by MDC
            23. novembra, 2020
            in Poslovni svet
            Reading Time: 8 mins read
            20 0
            A A
            0
            Zakaj oglaševati na radiu?
            11
            SHARES
            88
            VIEWS
            Share on FacebookShare on Twitter
            0
            (0)

            Že več kot desetletje je trend, da se mala in srednje velika podjetja osredotočajo na povečanje svojega digitalnega oglaševanja. V tem času so digitalni kanali veljali za stroškovno učinkovit način doseganja novih strank, predvsem zato, ker je bilo mogoče neposredno spremljati uspešnost oglaševalskih akcij. Ker pa je sedaj na vseh teh kanalih nastala velika konkurenca, podjetja ponovno pospešujejo vlaganje v tradicionalni marketing. Med vsemi tradicionalnimi “oddajanimi” kanali lahko radio pogosto daje rezultate, ki presegajo pričakovanja večine ljudi. Radio ima velik doseg.

            Radio je kanal, ki je zelo privlačen, saj oglaševalcem omogoča, da dosežejo poslušalce po demografskih kategorijah in na zelo specifičnih lokacijah. Na radio je občinstvo pozorno, saj največ poslušanja pride med vožnjami. Od leta 2016 je 90 % potnikov vsaj občasno poslušalo radio.

            Ti razlogi bi morali zadoščati, da vzbudijo zanimanje katerega koli direktorja trženja, vendar koristi radijskega oglaševanja niso omejene na te razloge. V tem članku bomo predstavili nekaj razlogov, zakaj bi lahko skoraj vsako podjetje izkoristilo dodajanje radia v svoje večkanalno oglaševanje.

            Radijsko oglaševanje je stroškovno učinkovito

            Čeprav bi neizkušeni lahko domnevali, da je radijsko oglaševanje precej drago, je resnica, da je radijsko oglaševanje morda najbolj stroškovno učinkovit tradicionalni oglaševalski kanal, ki je danes na voljo.

            Ustvarjanje 60-sekundnega televizijskega oglasa bi zahtevalo naložbo v popolno zasedbo in ekipo, glasovne igralce, mikrofone, igralce, oblikovalce zvoka in še več. To je še preden upoštevate stroške, povezane z dejanskim prikazovanjem oglasa. Ustvarjanje radijskih oglasov je veliko preprostejši (in cenejši) postopek.

            Kaj potrebujete za ustvarjanje učinkovitega radijskega oglasa? V večini primerov ne več kot le učinkovit scenarij. Dobri scenariji in priznane medijske osebnosti niso poceni, vendar so stroški v primerjavi s televizijskimi neprimerljivi. Poleg tega je treba oglas posneti le enkrat, nato pa ga lahko uporabite na več radijskih postajah.

            Nizki začetni stroški radijskega oglaševanja so postali zelo privlačni, saj radio ponuja možnost popolnega prilaganja in priprave različnih oglasov.

            Sodelovanje radijskega in digitalnega oglaševanja za doseganje boljših rezultatov

            Kar je radiu povrnilo vrednost v času digitalizacije marketinga je spodbujanje potrošnikov k akciji. Največja težava pri oglaševanju na radiu je v tem, da ne moremo izmeriti njegovega neposrednega (ali takojšnjega) učinka. Pri sodelovanju z digitalnimi mediji, pa lahko zdaj digitalna dejanja merite (obiski spletnih mest, konverzije, telefonski klici).

            Če sprejmete radio kot del vašega vse kanalnega pristopa, še ne pomeni, da se oddaljujete od drugih kanalov. Dejansko se radio skladno prilega digitalnim kanalom. Zlasti je učinkovit za kampanje, ki ciljajo na določena območja.

            Za povečanje radijskih kampanj je izredno pomembno, da vzdržujete učinkovito digitalno prisotnost. Če potencialni uporabnik sliši vaš oglas in se nato obrne na Google, da bi izvedel več o vašem podjetju – je pomembno, da vas lahko takoj najdejo.

            Radijski poslušalci vas lahko poiščejo v družabnih omrežjih, zato ohranjanje aktivne prisotnosti v družabnih omrežjih ne samo pomaga zagotoviti, da je vaša blagovna znamka prisotna, ko iščejo, ampak daje blagovnim znamkam tudi priložnost, da naredijo dober prvi vtis na tiste, ki so ponudbo prvič seznanili z radijskim oglasom.

            Za optimizacijo oglaševanja je ključnega pomena popolna slika o tem, kako vaši digitalni kanali in kanali brez digitalnega odtisa ustvarjajo potrošniško pot za vaše stranke.

            Radio targetira vaše potrošnike v pravem trenutku

            Učinkovitost katere koli oglaševalske kampanje je odvisna od ciljanja. Pridobivanje pravega sporočila pred pravimi ljudmi ob pravem času. Bistveno je, da lahko svoje sporočilo oddate potrošnikom v času, ko je verjetno, da bodo opravili nakup.

            Z lokalnimi možnostmi ciljanja in podrobnimi demografskimi podatki, ki jih zdaj ponujajo programi radijskega oglaševanja, je zdaj lažje kot kdaj koli prej zagotoviti, da se vaši radijski oglasi uvrščajo pred ciljno publiko.

            Vendar je radijsko ciljanje veliko globlje od preprostih demografskih podatkov. Radio začne zares postajati učinkovit za podjetja, ko poveže demografsko ciljanje in časovno ciljanje. To jim zagotavlja, da ne bodo le dosegli pravih potrošnikov, temveč tudi, da bodo dosegli prave potrošniki, ko bodo le-ti, želeli ponudbo aktivno kupiti.

            Radijski oglasi omogočajo ciljanje na določene »stične točke«. Stična točka, ki velja za radijsko oglaševanje, je določen čas v dnevu, ko so ljudje verjetno v svojih avtomobilih. Nekatere pogoste stične točke vključujejo:

            • Zgodaj zjutraj v šolo.
            • Zjutraj na delo v službo.
            • Popoldanska vožnja po službi.
            • Jutranji in večerni treningi.

            To so pogosti časi, ko so ljudje v svojih avtomobilih, takrat najverjetneje komunicirajo z radijskimi oglasi.

            Radio je kanal, ki je zelo privlačen, saj oglaševalcem omogoča, da dosežejo poslušalce po demografskih kategorijah in na zelo specifičnih lokacijah. Na radio je občinstvo pozorno, saj največ poslušanja pride med vožnjami. Od leta 2016 je 90 % potnikov vsaj občasno poslušalo radio.

            Ti razlogi bi morali zadoščati, da vzbudijo zanimanje katerega koli direktorja trženja, vendar koristi radijskega oglaševanja niso omejene na te razloge. V tem članku bomo predstavili nekaj razlogov, zakaj bi lahko skoraj vsako podjetje izkoristilo dodajanje radia v svoje večkanalno oglaševanje.

            Radijsko oglaševanje je stroškovno učinkovito

            Čeprav bi neizkušeni lahko domnevali, da je radijsko oglaševanje precej drago, je resnica, da je radijsko oglaševanje morda najbolj stroškovno učinkovit tradicionalni oglaševalski kanal, ki je danes na voljo.

            Ustvarjanje 60-sekundnega televizijskega oglasa bi zahtevalo naložbo v popolno zasedbo in ekipo, glasovne igralce, mikrofone, igralce, oblikovalce zvoka in še več. To je še preden upoštevate stroške, povezane z dejanskim prikazovanjem oglasa. Ustvarjanje radijskih oglasov je veliko preprostejši (in cenejši) postopek.

            Kaj potrebujete za ustvarjanje učinkovitega radijskega oglasa? V večini primerov ne več kot le učinkovit scenarij. Dobri scenariji in priznane medijske osebnosti niso poceni, vendar so stroški v primerjavi s televizijskimi neprimerljivi. Poleg tega je treba oglas posneti le enkrat, nato pa ga lahko uporabite na več radijskih postajah.

            Nizki začetni stroški radijskega oglaševanja so postali zelo privlačni, saj radio ponuja možnost popolnega prilaganja in priprave različnih oglasov.

            Sodelovanje radijskega in digitalnega oglaševanja za doseganje boljših rezultatov

            Kar je radiu povrnilo vrednost v času digitalizacije marketinga je spodbujanje potrošnikov k akciji. Največja težava pri oglaševanju na radiu je v tem, da ne moremo izmeriti njegovega neposrednega (ali takojšnjega) učinka. Pri sodelovanju z digitalnimi mediji, pa lahko zdaj digitalna dejanja merite (obiski spletnih mest, konverzije, telefonski klici).

            Če sprejmete radio kot del vašega vse kanalnega pristopa, še ne pomeni, da se oddaljujete od drugih kanalov. Dejansko se radio skladno prilega digitalnim kanalom. Zlasti je učinkovit za kampanje, ki ciljajo na določena območja.

            Za povečanje radijskih kampanj je izredno pomembno, da vzdržujete učinkovito digitalno prisotnost. Če potencialni uporabnik sliši vaš oglas in se nato obrne na Google, da bi izvedel več o vašem podjetju – je pomembno, da vas lahko takoj najdejo.

            Radijski poslušalci vas lahko poiščejo v družabnih omrežjih, zato ohranjanje aktivne prisotnosti v družabnih omrežjih ne samo pomaga zagotoviti, da je vaša blagovna znamka prisotna, ko iščejo, ampak daje blagovnim znamkam tudi priložnost, da naredijo dober prvi vtis na tiste, ki so ponudbo prvič seznanili z radijskim oglasom.

            Za optimizacijo oglaševanja je ključnega pomena popolna slika o tem, kako vaši digitalni kanali in kanali brez digitalnega odtisa ustvarjajo potrošniško pot za vaše stranke.

            Radio targetira vaše potrošnike v pravem trenutku

            Učinkovitost katere koli oglaševalske kampanje je odvisna od ciljanja. Pridobivanje pravega sporočila pred pravimi ljudmi ob pravem času. Bistveno je, da lahko svoje sporočilo oddate potrošnikom v času, ko je verjetno, da bodo opravili nakup.

            Z lokalnimi možnostmi ciljanja in podrobnimi demografskimi podatki, ki jih zdaj ponujajo programi radijskega oglaševanja, je zdaj lažje kot kdaj koli prej zagotoviti, da se vaši radijski oglasi uvrščajo pred ciljno publiko.

            Vendar je radijsko ciljanje veliko globlje od preprostih demografskih podatkov. Radio začne zares postajati učinkovit za podjetja, ko poveže demografsko ciljanje in časovno ciljanje. To jim zagotavlja, da ne bodo le dosegli pravih potrošnikov, temveč tudi, da bodo dosegli prave potrošniki, ko bodo le-ti, želeli ponudbo aktivno kupiti.

            Radijski oglasi omogočajo ciljanje na določene »stične točke«. Stična točka, ki velja za radijsko oglaševanje, je določen čas v dnevu, ko so ljudje verjetno v svojih avtomobilih. Nekatere pogoste stične točke vključujejo:

            • Zgodaj zjutraj v šolo.
            • Zjutraj na delo v službo.
            • Popoldanska vožnja po službi.
            • Jutranji in večerni treningi.

            To so pogosti časi, ko so ljudje v svojih avtomobilih, takrat najverjetneje komunicirajo z radijskimi oglasi.

            Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.

            Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno preko tega obrazca:

            Error: Contact form not found.

            Kako uporaben je članek?

            S klikom na zvezdice ocenite članek!

            As you found this post useful...

            Follow us on social media!

            MDC

            Related Posts

            darilo za rojstni dan
            Predstavitve

            Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

            by Kristijan Vuga
            30. novembra, 2021
            90
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            Novosti

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            by Borut Ragolič
            31. oktobra, 2021
            123
            Prednosti klimatskih naprav Daikin
            Poslovni svet

            Prednosti klimatskih naprav Daikin

            by Tina Šoštarič
            9. junija, 2021
            80
            Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
            Poslovni svet

            Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            by Napihljivko.si
            3. junija, 2021
            177
            Daikin Altherma 3 Monoblok
            Dom, vrt in hišni ljubljenčki

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            25. marca, 2021
            Load More

            Iščite po kategoriji

            Najnovejši prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            Nazadnje ogledani prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            darilo za rojstni dan
            Predstavitve

            Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

            30. novembra, 2021
            90
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            31. oktobra, 2021
            78
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            Novosti

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            31. oktobra, 2021
            123
            Prednosti klimatskih naprav Daikin
            Poslovni svet

            Prednosti klimatskih naprav Daikin

            9. junija, 2021
            80
            Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
            Poslovni svet

            Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            3. junija, 2021
            177
            Access Bars®
            Lepota in zdravje

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            3. junija, 2021
            167
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK

            Ključni odgovori na vprašanja preden se odločite za nakup.

            Nasveti, novosti in predstavitve podjetij iz prve roke.

            Pridružite se nam

            Objava na portalu

            Oglašujte z nami

            Mnenja zadovoljnih strank

            Kategorije

            SPONZORIRANO

            Izdelava spletne strani – 50 % popust do 31. 5. 2021.

            070 795 798

            Nazadnje objavljeno

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Več informacij

            info@svet-bz.si
            070 795 798
            • Splošni pogoji
            • Izjava o zasebnosti

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            No Result
            View All Result
            • Predstavitve
            • Nasveti
            • Novosti
            • Kategorije
            • Priljubljeno

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            Welcome Back!

            Login to your account below

            Forgotten Password? Sign Up

            Create New Account!

            Fill the forms bellow to register

            All fields are required. Log In

            Retrieve your password

            Please enter your username or email address to reset your password.

            Log In

            Add New Playlist