• Objava za podjetja
    • Oglaševanje
    • Mnenja strank
    • Pišite za nasvet strokovnjaka
    SVET BLAGOVNIH ZNAMK
    Advertisement
    • Domov
      • All
      • Predstavitve
      • Nasveti strokovnjakov
      • Novosti
      darilo za rojstni dan
      Predstavitve

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      30/11/2021
      90
      Priljubljeno
      Marketinški bum

      Priprava vsebine za spletne strani

      31/10/2021
      78
      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
      Novosti

      Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

      31/10/2021
      124
      Prednosti klimatskih naprav Daikin
      Poslovni svet

      Prednosti klimatskih naprav Daikin

      09/06/2021
      80
      Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
      Poslovni svet

      Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

      03/06/2021
      177
      Access Bars®
      Lepota in zdravje

      Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

      03/06/2021
      167
      Izdelava spletne strani
      Nasveti strokovnjakov

      Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

      31/10/2021
      355
      Volna Soven
      Okolje, obrt, domači izdelki

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      31/10/2021
      421
    • Predstavitve
      darilo za rojstni dan

      Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

      Volna Soven

      Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

      Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

      Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

      Združenje neodvisnih radiev

      Združenje neodvisnih radiev

      Potovanje v manjših skupinah

      Potovanje v manjših skupinah

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      10 zanimivih iger za napihljiva igrala

      Trending Tags

      • Nasveti
        Access Bars®

        Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

        Izdelava spletne strani

        Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

        RENS-prehransko-dopolnilo

        RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

        Zaposlitev avtista?

        5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

        Trending Tags

        • prezračevanje
        • letna kuhinja
      • Novosti
        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Daikin Altherma 3 Monoblok

        Zakaj oglaševati na radiu?

        Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

        Naravna novoletna darila iz volne

        Naravna novoletna darila iz volne

        Moja klima s stilom

        Moja klima s stilom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

        Trending Tags

        • Kategorije
        • Priljubljeno
        No Result
        View All Result
        • Domov
          • All
          • Predstavitve
          • Nasveti strokovnjakov
          • Novosti
          darilo za rojstni dan
          Predstavitve

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          30/11/2021
          90
          Priljubljeno
          Marketinški bum

          Priprava vsebine za spletne strani

          31/10/2021
          78
          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
          Novosti

          Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

          31/10/2021
          124
          Prednosti klimatskih naprav Daikin
          Poslovni svet

          Prednosti klimatskih naprav Daikin

          09/06/2021
          80
          Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
          Poslovni svet

          Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

          03/06/2021
          177
          Access Bars®
          Lepota in zdravje

          Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

          03/06/2021
          167
          Izdelava spletne strani
          Nasveti strokovnjakov

          Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

          31/10/2021
          355
          Volna Soven
          Okolje, obrt, domači izdelki

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          31/10/2021
          421
        • Predstavitve
          darilo za rojstni dan

          Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

          Volna Soven

          Slovenska ovčja volna – SOVEN, d. o. o., že 25 let predani proizvodnji

          Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk

          Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

          Združenje neodvisnih radiev

          Združenje neodvisnih radiev

          Potovanje v manjših skupinah

          Potovanje v manjših skupinah

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          10 zanimivih iger za napihljiva igrala

          Trending Tags

          • Nasveti
            Access Bars®

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            Izdelava spletne strani

            Zakaj uporabniku prijazne spletne strani navdušijo in povečajo prodajo

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            Prezračevanje Blauberg – dobra izbira

            RENS-prehransko-dopolnilo

            RENS H prehransko dopolnilo za vaše boljše počutje

            Zaposlitev avtista?

            5 korakov do odlične digitalne strategije v vašem podjetju

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Kakšen CTA uporabiti pri oglaševanju na radiu?

            Trending Tags

            • prezračevanje
            • letna kuhinja
          • Novosti
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Daikin Altherma 3 Monoblok

            Zakaj oglaševati na radiu?

            Glavni namen neodvisnega radijskega oglaševanja

            Naravna novoletna darila iz volne

            Naravna novoletna darila iz volne

            Moja klima s stilom

            Moja klima s stilom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            9 ključnih razlogov zakaj investirati v pametni dom

            Trending Tags

            • Kategorije
            • Priljubljeno
            No Result
            View All Result
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK
            No Result
            View All Result
            Home Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            by svet-bz.si
            31. oktobra, 2021
            in Marketinški bum
            Reading Time: 20 mins read
            17 1
            A A
            0
            Priljubljeno
            78
            VIEWS
            Share on FacebookShare on Twitter
            5
            (1)

            Priprava člankov – izbira naslova

            Vsak članek naj ima jasen cilj za bralca in to naj bo vidno v naslovi.

            Analiza konkurence

            Mnoge teme se prekrivajo z drugimi, zato lahko najprej preverimo, kaj je že napisala na to temo konkurenca. Pomembno je najti edinstvene, zanimive poglede in vrzeli v pokritosti vsebine. Pogostost objavljenih tem ne pomeni uspešnosti.

            Izbira podtem

            Vsak odstavek naj bo jasno označen z naslovom.

            Sveže ideje

            Bralca bomo pritegnili le če bomo aktualni, povedali kaj novega.

            Kako do novih idej za članke?

            Ves čas zapišite vse svoje ideje! Kaj ste naredili, ko ste nazadnje imeli vsebinsko idejo, o kateri niste bili prepričani? Če tega niste takoj zapisali, ste morda zgrešili bistvo, ki ste ga želeli povedati.

            Dejstvo je, da niso vse ideje o člankih – pravzaprav zelo malo člankov – pripravljene za takojšnje pisanje. Večino časa je treba več razmišljati o njihovem razvoju. To je vredu. Toda izgubljate, ko ne zabeležite vsega, kar bi lahko postalo popolnoma razvita ideja. Seveda se vse, kar zapišete, ne spremeni v članek, vendar to ne pomeni, da beleženje teh idej ni pomembno. Ena misel bi lahko sprožila nekaj, s čimer bi bilo vredno teči pozneje.

             

            Vzemite si čas z idejskim procesom

            Pogosta napaka je hitenje v fazi razmišljanja. Na splošno delajo v kratkih rokih, včasih pa se preprosto ne zavedajo, kako pomembna je ideja sama. Ne smete hiteti z ustvarjanjem idej in odločitvijo, s katerimi se boste potegovali. Ne pospešujte z idejo, ker mislite (ali vam govorijo), da jo morate zbrati in samo nekaj ustvariti. Recimo, da običajno porabite 15 minut, da pridete na idejo za članek, in tri ure, da ga napišete. Če ta članek ne uspe, ker ideja ni bila na mestu, so to tri ure in 15 minut vašega časa.

            Raziskava ključnih besed

            Ljudje, ki na spletu iščejo informacije o temi, o kateri razmišljate o pisanju, so trden pokazatelj, ki ga je vredno zajeti. Googlov načrtovalnik ključnih besed je odlično izhodišče, čeprav boste pri tem, kar iščete, morda morali malo premisliti.

            Verjetno nihče ne išče natančnega naslova, ki ga imate v mislih. Pomislite na čim več sorodnih stavkov, ki bi jih kdo iskal, če bi jih ta tema zanimala.

            Priprava osnutka

            Raziskujem svojo izbrano idejo in ustvarim osnutka, ki podrobno opisuje, kaj bomo vključili.

            Vsi pisatelji ne ustvarjajo orisov, vendar osnutki olajšajo pisanje vsebine in v večini primerov kakovostneje ter pomagajo ugotoviti, ali ima ideja smisel.

            Pisanje in pregled

            Pišemo, dokler članek ni končan.

            Seveda na tej stopnji ni dokončan – imamo grob osnutek. To pomeni, da se vrnemo nazaj in urejamo, koščke, prepisujemo odseke in po potrebi prilagajamo vrstni red.

            Nato se umaknem. Oddih daje svež pogled in pomaga odkriti napake in načine za izboljšanje članka, ki jih brez odmora ne bi opazili.

            Pregled

            Odmor lastnega dela je eden od načinov za odkrivanje napak in izboljšanje, vendar ne nadomešča svežega očesa.

            Pravzaprav je znanstveno dokazano, da se trudimo odkriti lastne pravopisne napake.

            Preden objavim vsebino, jo vedno posredujemo komu drugemu, da jo najprej prebere.

            Kakšen naj bo članek?

            Naj bo nepozaben!

            Če ste kdaj gledali olimpijske igre, ste seznanjeni s tem konceptom. Ljudje iger ne spremljajo samo zato, da bi izvedeli, kdo je osvojil zlato, srebro in bron. Zgodbe o navdihu, upanju in drami o športnikih pritegnejo zanimanje gledalcev. Poznavanje zgodb športnikov naredi tekmovanje bolj zanimivo, zgodbe o zmagah in porazih pa bolj čustvene.

            To je pomemben opomnik za vse ustvarjalce vsebin. Najbolj nepozabne so zgodbe o ljudeh, ne le o procesih ali rezultatih – in bralce in gledalce spodbudijo, da zgodbe delijo z drugimi.

            Zapišite osrednjo zgodbo

            Ustvarjalci vsebin se pogosto srečujejo z izzivi – redno pokrivanje istih tem v istih oblikah. Vendar to ne pomeni, da mora biti vsebina formularna ali ponavljajoča se. Naredite svoje raziskave, da boste lahko opazovali nepričakovane, možganske nevihte, nove preobrate in okrepili svoje besede.

             

            Uporabite živahen jezik

            To ne pomeni, da v stavke dodamo več pridevnikov in prislovov ali pišemo poetično, literarno. Pomeni izbrati vsako besedo, ki daje moč, ki ima nekaj za povedati ali nadaljuje zgodbo. Pomislite, kaj bi pritegnilo vas, ko odprete članek na 24ur ali Ptuj.info.

            Vsak odstavek naj bo vidno nadaljevanje prejšnjega, naj se dogajanje skozi pisanje članka stopnjuje.

             

            Pišite za svoje občinstvo, ne za vsako občinstvo

             

            Kdo išče informacije, ki jih pišete? Ne pišite na splošno, ko pišete se nanašajte na osebo, ki bo to brala.

             

            Pišite v internih izrazih in konceptih

            Lekcija za ustvarjalce vsebine: Ne predvidevajte, da vaše občinstvo ve vse, kar počnete. Ni vam treba razlagati vsakega izraza, kratice ali koncepta v vsakem vsebinskem odstavku, lahko pa olajšate branje manj ozaveščenim v svoji publiki in dodajate preprosta dejstva. S tem boste pritegnili novo publiko, bolj ozaveščeni bralci pa bodo te odstavke preskočili.

            Postavite zanimiva vprašanja

            Kako bi vi opisali barvo vaših oči?

             

            Najverjetneje ste se ustavili, da bi razmislili, nato pa pograbili podobo svojih šarenic, da bi dobili odgovor.

            Za tisti delček sekunde, ki ste si ga zamislili, sem vas prijela. Vse s preprostim vprašanjem. Še dolgo potem, ko boste pozabili na članek, se boste spomnili tega vprašanja.

            To je moč postavljanja vprašanj v vaši vsebini. Vprašanja pritegnejo bralce in simulirajo občutek pogovora. Pritegnejo vaše občinstvo in jim dajo razlog za skrb. Prikazujejo, da se pogovarjate z bralci, ne prek bralcev.

             

            Uporaba  kratkih stavkov

             

            Zakaj dati prednost kratkim stavkom?

             

            Daljši je stavek, več idej mora vaš um držati v napetosti do končne odločitve o tem, kaj vse besede pomenijo skupaj. Daljši stavki bodo bolj zapleteni – več podrejenih stavkov, več predložnih stavkov itd. To za bralca pomeni več duševnega dela. Torej, daljši je stavek, težje ga je prebrati.

            Skratka: če je stavek predolg, ga bo bralec razlagal kot neroden. Kratek stavek je lažje obdelati.

             

            Bežite pred zapletenimi besedami

             

            Preproste besede so prijetne. Ponujajo majhen odpor. Zapletene besede zahtevajo dekodiranje. Poleg tega večina bralcev ni navdušena nad zapletenimi besedami. Pravzaprav raziskave kažejo, da jih bralci dojemajo kot znake pisateljeve nižje inteligence. Hudo.

             

            Opustite slovnično »policijo«

             

            Če dovolite, lahko slovnična policija priklene vašo ustvarjalnost in vaš um spremeni v zaporniško celico, iz katere domišljija ne more pobegniti.

            A veste, kdo je pomembnejši od pomirjanja slovnične policije? Vaš bralec. Zato po potrebi kršite jezikovne zakone. In ko to storite, se ne počutite krive, počutite se osvobojeno. Zakaj? Ker si nekateri slovnični zakoni zaslužijo neposlušnost. V imenu jasnosti. V imenu pogovorne kopije.

             

            Osredotočite se na “vas”

             

            Ne vem tvojega imena. Prav tako nismo v isti sobi. Vseeno želim vašo pozornost. Kako naj ga zajamem? Z osredotočanjem na “tebe”.

            Ko v svoji vsebini uporabljate oblike druge osebe, se zgodi dvoje:

            Sporočite, da se pogovarjate s svojimi bralci.

            Sporočate, da je vaše sporočilo v njihovo korist.

            Zakaj je to pomembno?

            Kako pa zagotovite, da je vaša vsebina osredotočena na vas?

            Predstavljajte si, da se pogovarjate s prijateljem. S to miselnostjo bo beseda “ti” poniknila po vsej vsebini. Bralcu se bo zdelo, kot da ste svoje sporočilo prilagodili njim.

            Zamenjajte “mi” za “jaz”

             

            Odvisno od konteksta se beseda “mi” sliši neosebno, še posebej, če se uporablja za vzpostavitev zaupanja pri bralcu. Uporaba “mi” pravi: “Tukaj sem. Ampak v resnici nisem. Jaz sem samo predstavitev, simbol. “

            Težava? Simboli so brez obraza, neotipljivi.

            Beseda “jaz” ima eno samo podobo – vaš obraz. To kaže, da ste v pogovor vloženi, bralcem pa daje cilj, da jim namenijo pozornost.

             

            Ne uporabljajte žargona

             

            Zato iz svojega sporočila odstranite žargon. Pišite preprosto tudi če ste največji poznavalec: “Nihče se ni pritožil, da je besedilo preveč enostavno razumljivo.«

             

            Pišite harmonično

             

            Uskladite svoje stavke. Vsaka beseda je opomba; skupaj tvorijo melodije, fino uglašene z ločili. Zato ne pišite vsebin za svoje bralce. Namesto tega sestavite glasbo, prilagojeno njihovim ušesom.

            Tako približate govor, ton glasu. Tako približate pogovor.

            Med stavke vstavite prehodne besede, da vzpostavite tok, ritem. Zakaj? Ker disharmonija uničuje bralčevo razumevanje. To prekine pogovor. »Uho in možgani so uglašeni z jezikovnimi vzorci. Te vzorce, glasbo govorjenega jezika, želite podvojiti pri svojem pisanju. “

             

            Označite besede za poudarek

             

            V toku vokalnega pogovora poudarjate impulzivne besede. Kako odražate to vzdušje v svojem pisanju?

            Poiščite priložnosti za ležeče besede. Kako? Besedilo preberite na glas. Pri tem boste našli besede, ki jih boste poudarili s tem, ko jih boste zapisali ležeče.

             

            Razrežite besedilo

            Dolg blok besedila je vizualni ekvivalent poslušanja nekoga, ki govori brez prekinitev. Težava? Vaš bralec ne more zadihati, da bi prebavil vsako točko. Zato svojo kopijo narežite na koščke velikosti ugriza.

            Vizualno ga nastavite tako, da bo besedilo videti vabljivo, da ustreza bistvu prijetnega pogovora. Dajte prednost kratkim odstavkom. Med vsakim vstavite tudi presledek. Rezultat?

            Lažje za oči, lažje za razumevanje.

            Uporaba podatkov

             

            Pri govorjenju jezika naše ciljne publike je pomembno, da smo  natančni in uporaba statisičnih podatkov, letnic…drugih značilnosti v številkah je lahko še kako primerno za vključitev v članek.

             

            Usmerite se na občinstvo

             

            Nasvet:  “Morate opustiti ego svoje blagovne znamke,vodite s potrebami občinstva in sledite slišanemu.«

             

            MOBILNO: Pozabite na vse, kar ste mislili, da veste o branju vsebin na spletu ko gre za mobilne vsebine.

            Čas je, da prestavimo stare paradigme. Branje vsebine z mobilne naprave se popolnoma razlikuje od branja vsebine na namizju. Tukaj je nekaj stvari, ki jih boste morali zavreči iz glave.

            Zlati trikotnik

            “Zlati trikotnik” je vzorec ogleda, pri katerem spletni uporabniki gledajo predvsem zgornji levi kot spletne strani ali rezultatov strani iskalnika (SERP). Načelo izhaja iz študij sledenja očem, v katerih večina hitrega gibanja oči pokriva trikotno območje

            MOBILNO: Ljudje gledajo slike bolj kot besedilo

             

            Študije o sledenju očem kažejo, da uporabniki mobilnih naprav bolj gledajo slike kot besedilo. Tukaj je študija, ki to dokazuje.

            Uporabnikovo oko pritegne slike prej kot besedilo. Vendat … Uporabite manj slik. Zavzemajo dragocen prostor na zaslonu. Če slika ne napreduje, je ne uporabljajte za mobilne naprave.

             

            MOBILNO: Znebite se nepotrebnih besed, stavkov, stavkov ali točk

             

            Slavni francoski polimat Blaise Pascal je zapisal: “To sem naredil dlje kot običajno, ker nisem imel časa, da bi ga skrajšal.”

            Njegova točka? Kratko pisanje zahteva čas in trdo delo.

            Za mobilne vsebine je bistveno jedrnato pisanje. V tem primeru je nujnost bolj povezana z velikostjo zaslona kot z obsegom pozornosti uporabnika. Vaš cilj je uporabniku predstaviti čim več informacij na zaslonu, ne da bi morali od uporabnika povleči ali se dotakniti. Bolj ko boste lahko odločno izrazili idejo, tem bolje.

            Ne priporočam, da pišete krajše vsebine. Dolgotrajna vsebina je živa in zdrava v dobi porabe mobilnih vsebin.

            Na žalost nekaterim mobilnim tekstopiscem svetujemo, da pišejo manj. Ta nasvet je napačen. Daljše vsebine so še vedno primerne. Namesto da skrajšate vsebino, zaostrite svoje pisanje.

            Naj bo vaša vsebina tako dolga ali kratka, kot je potrebna. Ne silite se v neko vnaprej ustvarjeno idejo o tem, kaj predstavlja pravo dolžino članka. Namesto tega obrišite članek z vsega, kar je nepotrebno.

             

            MOBILNO:  Ustvarite kratke in močne naslove

            Vašemu naslovu ni treba zasesti več zaslonov. Kratko in sladko je bolje. Zakaj? Dolgi naslovi se izgubijo pod gubo.

            Kratke naslove je mogoče hitro pregledati s hitrim pregledom.

            Velik del odgovornosti za to seveda nosi oblikovalec. Mobilni oblikovalci se morajo zavedati, da jim ni treba ustvarjati pošastnih naslovov na mobilnih napravah. Hkrati jim lahko (in bralcem) pomagate tako, da svoje naslove strnete v bistvo.

            MOBILNO:  Spredaj naložite svojo najmočnejšo vsebino

            Z ogledom namizja imate na voljo veliko prostora. V nekaterih oblikah spletnih mest so lahko vidni štirje ali pet odstavkov – pomikanje ni potrebno. Z mobilnimi telefoni so stvari nekoliko strožje. Zato začnite svoje članke z nekaj vrsticami, ki pritegnejo pozornost.

            MOBILNO:  Uporabite kratke odstavke

            Bralci se ponavadi izgubljajo v dolgih odstavkih.

            Gledalec gleda odstavek kot popolno misel. Če je ta misel predolga, bo bralec nestrpen in bo šel naprej.

            Dolgi odstavki delujejo kot hitri udarci, da preprečijo tok članka. Nikjer ni tako resničnega kot na mobilnih napravah. Nedolžni odstavek s petimi stavki na namizju morda ne izgleda tako zastrašujoče, vendar se lahko zlahka spremeni v besedilno steno na mobilnem telefonu.

            Napišite mnenja 

             

            Če pišete za izdelek ali storitev uporabite mnenja zadovoljnih strank.

             

            Ključna je ideja

            Če želite poiskati odlične ideje, se postavite v kožo osebnosti svojega kupca in razmišljajte kot vaša stranka.

            To je dober nasvet, vendar ni tako enostavno, kot se sliši. Ne morete hoditi v čevljih osebe ali razmišljati kot stranke, če resnično niste v tem položaju, zato se tudi za vašo dobro idejo skriva raziskava.

            Kako uporaben je članek?

            S klikom na zvezdice ocenite članek!

            As you found this post useful...

            Follow us on social media!

            Tags: članekobjavaseosplet

            svet-bz.si

            Related Posts

            Deset razlogov, zakaj vključiti radio v vašo medijsko kampanjo
            Marketinški bum

            10 razlogov zakaj oglaševati na radiu

            by MDC
            23. novembra, 2020
            54
            Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
            Marketinški bum

            Facebook in Instagram v poslovnem svetu

            19. novembra, 2020
            Objavite na portalu Svet Blagovnih Znamk
            Marketinški bum

            Oglaševanje na spletu – (p)ostanite vidni

            20. novembra, 2020
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Brezplačna delavnica – SEO optimizacija vsebine za spletne brskalnike

            by svet-bz.si
            27. maja, 2021
            24
            Marketinški bum

            »Da bi kot podjetje prodali več, se moramo v resnici oglaševati manj,« JP

            by svet-bz.si
            2. novembra, 2020
            126
            Load More

            Iščite po kategoriji

            Najnovejši prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            Nazadnje ogledani prispevki

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            • Prednosti klimatskih naprav Daikin
            • Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino
            • Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            darilo za rojstni dan
            Predstavitve

            Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks

            30. novembra, 2021
            90
            Priljubljeno
            Marketinški bum

            Priprava vsebine za spletne strani

            31. oktobra, 2021
            78
            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže
            Novosti

            Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            31. oktobra, 2021
            124
            Prednosti klimatskih naprav Daikin
            Poslovni svet

            Prednosti klimatskih naprav Daikin

            9. junija, 2021
            80
            Napihljiva igrala za vso družino - napihljivko.si
            Poslovni svet

            Napihljiva igrala Napihljivko – zabava za vso družino

            3. junija, 2021
            177
            Access Bars®
            Lepota in zdravje

            Delavnica ali terapija Access Bars® – katero izbrati za boljše počutje?

            3. junija, 2021
            167
            SVET BLAGOVNIH ZNAMK

            Ključni odgovori na vprašanja preden se odločite za nakup.

            Nasveti, novosti in predstavitve podjetij iz prve roke.

            Pridružite se nam

            Objava na portalu

            Oglašujte z nami

            Mnenja zadovoljnih strank

            Kategorije

            SPONZORIRANO

            Izdelava spletne strani – 50 % popust do 31. 5. 2021.

            070 795 798

            Nazadnje objavljeno

            • Darilo za rojstni dan – razvajajte in obdarujte bližnje ter sebe z Luniks
            • Priprava vsebine za spletne strani
            • Prezračevanje Blauberg – pomen kakovostne montaže

            Več informacij

            info@svet-bz.si
            070 795 798
            • Splošni pogoji
            • Izjava o zasebnosti

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            No Result
            View All Result
            • Predstavitve
            • Nasveti
            • Novosti
            • Kategorije
            • Priljubljeno

            Svet Blagovnih Znamk © 2021 Copyright

            Welcome Back!

            Login to your account below

            Forgotten Password? Sign Up

            Create New Account!

            Fill the forms bellow to register

            All fields are required. Log In

            Retrieve your password

            Please enter your username or email address to reset your password.

            Log In

            Add New Playlist