Spirit Slovenija: javni razpis za izboljšanje E-POSLOVANJA

Namen javnega razpisa

Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

Cilj javnega razpisa

Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.

Predmet javnega razpisa

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje naslednje ukrepe:

  • a) Elektronsko izmenjavo med partnerji
  • b) Digitalizacijo nastopov na sejmih
  • c) Spletne strani za tuje trge
  • d) Spletne trgovine
  • e) Produktno-prodajne videe
  • f) Krepitev kompetenc – usposabljanja

Ciljne skupine

Ciljne skupine: mikro, mala in srednje velika podjetja.

Rok za prijavo

Roki za oddajo vlog so:

  1. rok: 5. 11. 2018,
  2. rok: 1. 10. 2019,
  3. rok: 1. 10. 2020 in
  4. rok: 1. 10. 2021.

Vir: SPIRIT Slovenija.

Komentirajte prispevek