Namen je nuditi modernemu potrošniku kvalitetne informacije. V ta namen smo pripravili portal »Svet blagovnih znamk«, ki združuje kakovostne nasvete s strani strokovnjakov in podjetij, na drugi strani pa daje modernemu potrošniku kakovostne informacije in tudi možnost, da posameznik preveri informacijo pri samem podjetju (ponudniku izdelka/storitve) ali strokovnjaku.

Portal omogoča na tak način tudi povezovanje različnih strokovnjakov in s tem spodbuja partnersko povezovanje blagovnih znamk (»co-branding ali  partnersko povezovanje blagovnih znamk« je relativno nov pojem v Sloveniji), namen le-tega je povezati dve ali več blagovnih znamk za dvig ugleda posamezne blagovne znamke, za nadgradnjo interesov, za pridobivanje novih strank na način dajanja.

Podjetje/strokovnjak poda nasvet nasvete, potrošnik dobi informacijo iz prve roke.

SVET BLAGOVNIH ZNAMK – portal za vsebinsko predstavitev podjetij s podajanjem NASVETOV

KOMU JE PORTAL SVET BLAGOVNIH ZNAMK NAMENJEN?

POTROŠNIKOM: bodite informiran potrošnik, saj si zase zaslužite najboljše.

PODJETJEM/STROKOVNJAKOM: informirajte stranke, saj smo vsi na eni strani kupci in na drugi strani prodajalci.

Portal nudi predstavitev, praktične rešitve, novosti različnih proizvodov/storitev, predvsem pa nasvete strokovnjakov iz podjetij (oz. svojih strokovnih področij).

Portal SVET BLAGOVNIH ZNAMK nudi modernemu potrošniku možnost, da se informira/izobražuje o določenem artiklu/storitvi. Podjetja s svojim strokovnim znanjem omogočijo strankam in potencialnim strankam, da pridobijo odgovore iz prve roke za svoja vprašanja, še preden pristopijo do podjetja – prodajalca. Stranke se izobražujejo s kakovostno vsebino.

Portal SVET BLAGOVNIH ZNMAK je s svojim delovanjem pričel v letu 2017, vsebina pa se vsakodnevno polni. Portal zajema pridobivanje nasvetov s strani strokovnjakov v podjetjih iz različnih branž.

 

Dejavnosti Svet BZ

Dejavnosti Svet BZ

Svet blagovnih znamk je UPORABNIKOM PRIJAZNA SPLETNA STRAN.

Skrbi za DOBRO INFORMIRANOST POTROŠNIKOV, kajti:

  • V poplavi ponudnikov proizvodov in storitev je pomembno, da smo kot potrošniki dobro informirani o tem, kaj nudi trg.
  • Za svoj denar si zaslužimo največ.

KAKO PORTAL SVET BLAGOVNIH ZNAMK INFORMIRA?

SVET BLAGOVNH ZNAMK – informira potrošnike s tem, da zbira nasvete strokovnjakov. Portal SVET BLAGOVNIH ZNAMK nudi podjetjem, da nagovorijo svoje stranke preko vsebinskih prispevkov, preko katerim podjetja, strokovnjaki podajo nasvete – rešitve, kako izdelek/storitev olajša določen problem, torej gre za predstavitev uporabnosti z vidika uporabnika in ne le predstavitev izdelka. S svojim znanjem podjetja in drugi strokovnjaki omogočajo, da kupec izbere najboljšo rešitev. Kupec bo na tak način dobil odgovore za svoja vprašanja, še preden bo pristopil do vas.

ALI STE VEDELI, DA KUPEC 60% NAKUPA OPRAVI PREDEN VAS SPLOH KONTAKTIRA?

Moderen kupec je postal imun na odlične in velike oglase. Seveda pritegnejo oglasi pozornost kupcev, vendar takoj, ko pritegnejo pozornost, je naslednji korak pogled v telefon in vprašanje za »strica Googla« ali lahko o tem pove kaj več.

KAKO SVETOVATI NA PORTALU “SVET BLAGOVNIH ZNAMK”?

  1. korak: najprej za vas ustvarimo “PROFIL STROKOVNJAKA” BREZPLAČNO. Kaj je profil strokovnjaka? Primer 1. Primer 2. S profilom strokovnjaka se zbirajo vsi vaši prispevki, ki jih objavite na portalu Svet blagovnih znamk – vaše vsebine, nasveti, novosti… Profil strokovnjaka za vas ustvarimo brezplačno – pišite nam na info@svet-bz.si.
  2. korak: prva objava vsebinskih člankov je BREZPLAČNA! V koliko potrebujete, da za vas pripravimo prispevek nas kontaktirajte na info@svet-bz.si.

ZAKAJ OBJAVLJATI VSEBINSKE PRISPEVKE IN DAJATI NASVETE KUPCEM?

  • s tem, ko ustvarite profil strokovnjaka in delite na portalu zanimivo vsebino, izkušnje, predloge, se kupec poistoveti s takšno zgodbo in se počuti hvaležnega – dali ste mu nekaj najdragocenejšega – znanje (tisti, ki ste kdaj gradili – spomnite se, kako dragoceni so nasveti na enem mestu, ne da jih moraš vleči iz vsakega prodajalca, bloga);
  • s tem, ko se svetujete kot strokovnjak, dajete zaupanje kupcu, ve, na koga se lahko obrne;
  • povečate vidnost na spletu – vaša blagovna znamka se pojavlja tudi na socialnih omrežjih Svet blagovnih znamk, kjer oglašujejo tudi druga podjetja in tako vaše informacije pridejo tudi do drugih kupcev, ne le do tistih, ki iščejo vas specifično;
  • zviša se SEO – zaradi dodatnih povezav na vašo spletno stran,
  • vlagate v vsebinski marketing,
  • s pripravo vsebin pridobite kakovostne vsebine, ki jih lahko uporabite tudi za druge medije.

Preverite ponudbo za objavo vsebine

Pišite na info@svet-bz.si in se slišimo. Veselimo se ustvarjanja skupnih zgodb.