Zakaj je pomemben doseg pri radijskem oglaševanju?
Na podlagi Nielsenovih raziskav je na podlagi konkretnih kampanj bilo ugotovljeno, da ima doseg večji efekt na ROI oglaševanja, kakor frekvenca objav.
Erwin Ephron velja za očeta modernega medijskega planiranja. Njegova priporočila se še danes uporabljajo na razvitih medijskih trgih.
Ugotovili so, da prvi in drugi zaznani oglas prispevata največ k rasti naročnikove prodaje. Vsak nadaljnji zaznan oglas prispeva manj k naročnikovi prodaji, zato ima pretirana frekvenca oglasnih objav negativni vpliv na ROI oglaševanja. Posledica pretirane frekvence objav istega oglasa, še posebej, če dojemajo poslušalci tak oglas za moteč, vodi v izmikanje oglasu, lahko pa tudi v negativna čustva poslušalcev do oglaševane blagovne znamke.

Glede na ugotovitve v raziskavah je najboljši način za optimizacijo ROI kombiniranje več radijskih postaj za maksimiranje dosega ter optimalna frekvenca dnevnih objav.
Mreža lokalnih radijskih postaj vam nudi ravno razpršenost oglasov po različnih lokalnih radijskih postajah za optimiziranje vašega marketinškega budgeta.
Več na spletni strani Lokalna radijska mreža.
Vas zanima več o prednostih oglaševanja prek Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno preko tega obrazca:
Error: Contact form not found.