Obseg, ki ga ima svetovni splet, je precej osupljiv. Brskanje po spletu je priročno, daljnosežno, rešuje skoraj vsako težavo, na katero bi povprečen človek lahko naletel v svojem vsakdanjem življenju. Ko je internetno oglaševanje začelo cveteti, so mnogi začeli verjeti, da so časi klasičnih oglaševalskih medijev šteti. Toda radio je bil prvi elektronski množični medij, ki so ga kdaj koli ustvarili, in radio še vedno dosega ogromno ljudi.
Vožnja po mestu je pogosto nevarna, če odmaknete pogled s ceste in namesto tega pogledate na zaslon. Radio je učinkovit oglaševalski medij, ker 100 % temelji na zvoku. Sporočilo oglaševalca lahko odzvanja v potrošnikovih ušesih s pravilno glasovno igro, oblikovanjem zvoka in ponavljanjem. Radijski oglas je stroškovno učinkovit, ciljno usmerjen, enostaven za razumevanje in ob pravilni izvedbi izredno učinkovit.
Radio je fiksen
Radio obstaja že leta in verjetno ne bo kmalu izginil. Video v resnici ni ubil radijske zvezde. Z ustanovitvijo televizije v petdesetih letih je bilo napovedano, da bo radio kmalu fosil v medijskem svetu, vendar se je radio le prilagodil in obdržal veliko občinstvo. Ker je čistejši stereo FM radio postal stvar v zgodnjih 70-ih, radio nikoli ni izgubil dotika. Danes so številne radijske postaje za dopolnitev svojih programov uporabile moč družbenih medijev in tehnologijo ter razvile svoje aplikacije. Radio je trden fiksen in z razvojem tehnologije ne bo izginil.
Lokalni radio
Radijske postaje odražajo utrip mesta, v katerih delujejo. Če poslušate postajo na štajerskem koncu, lahko stavite, da ima povsem drugačen zvok kot postaja, ki se predvaja na obali. Občinstvo vsakega mesta je edinstveno, radio pa se je vedno odlično prilagodil osebnosti mesta. Radijske postaje, ki promovirajo ali sponzorirajo lokalne prireditve, so uspešne, ker neposredno prispevajo k skupnosti. Potem so tukaj še športne novice, lokalni dogodki, lokalne osebnosti, pregled lokalnih dogodkov na socialnih omrežij in pogovor o njih… lokalni radiji vse bolj vplivajo na personalizacijo, ki je v zadnjem času postala ključ do srca potrošnikov. Potrošniki od svoje blagovne znamke pričakujejo, da jih bo le-ta razumela.

Natančno ciljanje
Obstaja veliko različnih formatov in zvrsti glasbe, ki privlačijo določene osebe in s tem pridobite demografske podatke, tako da lahko najdete popoln prostor za svoj oglasni spot.
Iskanje prave postaje zahteva nekaj znanja o vaši trenutni bazi strank in ciljni demografski kategoriji. Temu se s pomočjo Mreže lokalnih radijev lahko izognete, saj s svojimi dolgoletnimi izkušnjami in poznavanji radijev, radijskih mrež, delovanjem slovenskega radijskega prostora, vse to poznamo, poznamo statistiko in zato ta del bremena – kje oglaševati, koliko, kdaj – prevzamemo za vas. Vsa naša znanja smo podkrepili s statistiko in se bomo tudi v prihodnje ukvarjali z le-to.
Ustvarjalno
Radijski oglasi so lahko izjemno učinkoviti, ker v celoti temeljijo na zvoku. Nikoli vam ni treba skrbeti, ali bo slabo snemanje kamere uničilo učinek vašega oglasa, ker veliko poslušalcev, ki jih poslušalci dobijo od vašega oglasa, izhaja iz njihove domišljije. Vaša naloga je, da jih s svojim sporočilom usmerite v pravo smer. Radijske oglase lahko naredite smešne, ganljive ali neustavljivo privlačne. Z zvočnimi učinki lahko poslušalcem narišete sliko in izberete glasovni talent, ki bo oživil vašo kopijo. Ne glede na to, ali vas bo rad zapomnil prijeten zvonček ali smešen glas, lahko z radijskim oglasom postanete zelo kreativni.
Če želite svoj doseg razširiti na stroškovno učinkovit način, upoštevajte, da je radio učinkovit oglaševalski medij, s katerim boste poslali sporočilo. Težko je sporočiti sporočilo v 30 sekundah, hkrati pa ga še vedno narediti zanimivega, vendar so mediji uspešno pomagali številnim lastnikom podjetij, da dosežejo želeno ciljno skupino in pridobijo nove leade.
Več na spletni strani Združenja neodvisnih radijev.
Vas zanima več o prednostih oglaševanja na preko Lokalne radijske mreže? Pišite nam na: aleks.zist@znr.si ali nas kontaktirajte direktno preko tega obrazca:
Error: Contact form not found.
Ocenite vsebino
Klikni na zvezdico in oceni!
Povprečna ocena 0 / 5. Seštevek ocen:: 0
Zaenkrat ni oceni. Bodi prvi/prva, ki bo ocenila vsebino.